Park Naukowo-Technologiczny Rzeszów-Dworzysko Powiatu Rzeszowskiego

Absolwenci rzeszowskiego „Ekonomika” o ekonomii

Opublikowano: 2016-11-23 20:51:13, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. To pierwsza w regionie szkoła kształcąca handlowców. Z okazji rocznicy, absolwenci szkoły – nauczyciele akademiccy wezmą udział w jubileuszowej konferencji naukowej „Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania współczesności”.

Absolwenci rzeszowskiego „Ekonomika” o ekonomii

 

Celem wydarzenia jest przekazanie aktualnych zagadnień i treści ekonomicznych oraz pokazanie konkretnych przykładów kariery naukowej i zawodowej osiągniętej przez absolwentów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie – prelegentów konferencji.

Konferencja jest jednym z działań projektu „Ekonomia od gimnazjalisty do maturzysty” realizowanego z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej oraz firmą EXACTO Sp. z o.o. Jej uczestnikami będą uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych z całego regionu.

Konferencja odbędzie się 24 listopada w auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, a oficjalne rozpoczęcie zaplanowano na godzinę 10:00.

W jej trakcie poruszone zostaną tematy związane m.in. z rachunkowością, ekonomią i kreowaniem wizerunku.

Dr Witold Furman, adiunkt w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przybliży temat społecznych uwarunkowań rozwoju współczesnej rachunkowości. Pracownik Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego dr inż. Piotr Cyrek omówi zagadnienie polityki personalnej w handlu detalicznym. Mgr Małgorzata Janiec, ekonomistka i wieloletni pracownik Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie zajmie się w swojej prelekcji społeczno-ekonomicznymi aspektami innowacji na podstawie badań. Z tematem kształtowania wizerunku firmy zapozna uczniów dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. Przestrzenne zróżnicowanie dochodów budżetu państwa na terenie województwa podkarpackiego przedstawi dr Łukasz Furman, pracownik naukowy Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Ostatnim punktem konferencji będzie wykład pracownika WSPiA Rzeszowskiej Szkoły Wyższej dr Huberta Kawalca który omówi znaczenie marki w promocji przedsiębiorstw.

Trwałym efektem konferencji będzie publikacja zawierająca treści wystąpień prelegentów.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij