Niecodzienna reklama Nestlé
RZESZÓW. Kilkoro pracowników i dostawców Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie (kiedyś Alima), wraz z rodzinami wystąpi w reklamie posiłków oraz soków Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Ich wypowiedzi “od kuchni” na temat przygotowywania posiłków oraz żywienia dzieci stały się podstawą trzech reklam stworzonych w formie tzw. testimoniali.
Bohaterami spotów są osoby zaangażowane w proces przygotowywania posiłków i soków Gerber oraz Gerber DoReMi na różnych etapach ich powstawania. Są to Agata Król – córka sadownika, Stanisława Szurka, który od 17 lat dostarcza owoce dla zakładu produkcyjnego w Rzeszowie; Agnieszka Niewiara – koordynator ds. jakości, pracownik laboratorium – odpowiada za szeroki zakres działań związanych z zapewnianiem jakości i bezpieczeństwa produktów; Grzegorz Micał – operator produkcji.
Zdaniem firmy, zaangażowanie w akcję tych właśnie osób było nieprzypadkowe. Chodziło o uwiarygodnienie wypowiedzi.
Ogłosiliśmy casting, a zainteresowanie akcją przekroczyło nasze najśmielsze przewidywania - mówi Anna Mitura z Nestlé Nutrition. - Wybór był niesamowicie trudny, ale dziś wszyscy jesteśmy dumni z efektów
Kampania reklamowa posiłków oraz soków Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition) prowadzona jest od 27 maja 2011 w telewizji, magazynach dla rodziców i pismach kobiecych, serwisach internetowych oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Na razie potrwac ma do końca września 2011, ale może być przedłużona.
Za kreację kampanii– odpowiedzialny jest Dział Marketingu Nestlé Nutrition wspólnie z agencją Legend Group. Spoty telewizyjne przygotował dom produkcyjny Tango Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
ac