Google docenia Fabrykę e-biznesu (FEB)
RZESZÓW, WARSZAWA. Rzeszowska agencja reklamowa blisko współpracuje z internetowym gigantem.
Fot. feb.net.pl
Rzeszowska firma Fabryka e-biznesu (FEB) została uznana przez Google Polska za przykład agencji, która dzięki bliskiej współpracy utrzymuje świetną dynamikę wzrostu, uzyskując przy tym coraz wyższe wskaźniki efektywności. FEB stawiana jest jako wzór zarówno dla krajowych, jak i europejskich agencji marketingu internetowego pod względem umiejętnego wykorzystania zaawansowanych rozwiązań Google. By zaprezentować FEB licznym partnerom, zespół Google Polska przygotował kilkuminutowy film poświęcony agencji.
W pierwszym kwartale 2016 roku firma zdołała zwiększyć poziom średnich wydatków na klienta o 160%. To prawie dwukrotnie więcej w porównaniu do ubiegłego roku. Odnotowała również wyższy o 47% wskaźnik rentowności ze sprzedaży.
FEB obsługuje na stałe blisko 160 firm z 25 branż, w tym m.in.: Stiga, Sklep Sportowy Presto, Omega Pilzno i Veracomp. Wśród nowych klientów, 70% decyduje się na długofalową współpracę. - Dbamy o to, by każdy mógł się skupić na tym co robi najlepiej. Klient na swoim biznesie, a my na marketingu on-ine” – podsumowuje Maciej Zagórowski, dyrektor marketingu i współzałożyciel FEB.
Agencja współpracuje z Google Polska od 2008 roku. To nie pierwsza nagroda, jaką Google Polska wyróżniła FEB. W 2015 roku firmie przyznano tytuł Wschodzącej Gwiazdy, tym samym włączając ją do grona 30 najszybciej rozwijających się polskich agencji interaktywnych - uczestników Google Rising Stars. Ideą programu jest wspieranie Partnerów Google w dalszym rozwoju poprzez cykl zaawansowanych szkoleń o charakterze MBA.