Elastyczne oferty w PGE
Z analiz przeprowadzonych przez Polską Grupę Energetyczną wynika, że jednym z najbardziej pożądanych elementów atrakcyjnej oferty jest gwarancja stałej ceny energii elektrycznej.
Fot. Pixabay/CC0
- Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom PGE rozwija ofertę „Prąd jak prąd”, obecnie proponując jej kolejną odsłonę. Klient ma do wyboru dwa warianty różniące się okresem gwarancji ceny: do końca marca 2018 roku i do końca marca 2019 roku – podkreśla Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót w Rzeszowie.
Oferta cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Skorzystało ponad 100 tys. odbiorców.
Trendem coraz wyraźniej obserwowanym na rynku energii jest łączenie potencjału marketingowego i sprzedażowego różnych branż, którego efektem są oferty pakietowe. Tylko w 2015 r. PGE sprzedała kilkadziesiąt tysięcy ofert łączonych przygotowanych wspólnie z partnerami z sektora bankowego, ubezpieczeniowego i urządzeń oświetleniowych.
Propozycja opracowana przez PGE wspólnie z Bankiem Ochrony Środowiska polegała na montażu paneli fotowoltaicznych na korzystnych warunkach finansowych. Dużym zainteresowaniem cieszyło się również oszczędzanie na rachunkach za energię dzięki posiadaniu specjalnego konta w BZ WBK w ramach oferty „Energia w koncie”.
- Dbamy o to, aby pion sprzedaży mógł szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów – mówi Marek Woszczyk, prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej. - Pozytywnie przyjęte przez rynek propozycje produktowe będą kontynuowane i rozwijane także w 2016 r.
PGE ma nowoczesne kanały kontaktu ze swoimi klientami – telefoniczne PGE Contact Center (422 222 222) oraz uruchomione w drugiej połowie roku elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (PGE eBOK), które pozwala na samodzielne zarządzanie swoim kontem i należnościami, a także bieżące monitorowanie poziomu zużycia energii elektrycznej.
Konto na PGE eBOK powiązać można również z profilem w mediach społecznościowych. Jest również mobilna aplikacja PGE mBOK na telefony z oprogramowaniem typu Android oraz iOS.
DZ