Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim. Zamek Muzeum Hotel
Pożyczki dla firm z Podkarpacia/ Atrakcyjne oprocentowanie
Masz POWER, masz wszystko

PGE Obrót S.A. "Handlowcem Roku"

Opublikowano: 2015-04-15 17:20:12, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. W konkursie Lider Świata Energii PGE Obrót zdobyła tytuł „Handlowiec Roku”. To prestiżowa nagroda przyznana m.in. za działanie zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej Towarzystwa Obrotu Energią (TOE) oraz za wysoką jakość obsługi.

Paweł Prządka, prezes PGE Obrót

Paweł Prządka, prezes PGE Obrót

 

PGE Obrót, razem z największymi sprzedawcami energii elektrycznej, podpisała w 2014 r. Kodeks Dobrych Praktyk TOE potwierdzając, że jest rzetelnym partnerem na rynku. Zgodnie z kodeksem sprzedawca zobowiązany jest m.in. do formułowania umów w sposób zrozumiały i jednoznaczny, informowania klienta o miejscu i sposobie zapoznania się z obowiązującymi taryfami i ofertami oraz o przysługujących mu prawach.

PGE Obrót obdarzyło zaufaniem już ponad 5 milionów klientów, którzy postrzegają spółkę jako wiarygodną i konkurencyjną. W efekcie podjętych działań spółka w 2014 r. po raz kolejny otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi – nagrodę, o przyznaniu której decydują tylko i wyłącznie klienci.

- Klienci dostrzegają, że PGE Obrót dostosowuje swoją ofertę do indywidualnych potrzeb, a także sukcesywnie podnosi poziom obsługi i usług posprzedażowych. Tytuł „Handlowiec Roku” potwierdza, że spółka  nieustannie wdraża proklienckie rozwiązania. – mówi Paweł Prządka, Prezes Zarządu PGE Obrót.

Spółka inwestuje w nowoczesne rozwiązania ułatwiające komunikację na linii klient–firma. Jednym z przykładów takich działań jest uruchomienie nowoczesnego PGE Contact Center (tel: 422 222 222), które umożliwia klientowi realizację wszystkich formalności bez wychodzenia z domu. W stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta kontynuowany jest również projekt „Ambasador Jakości”, polegający na pomocy klientom jeszcze zanim trafią do stanowiska obsługi m.in. w zakresie wypełniania i kompletowania dokumentów. Przeprowadzone badania wskazują. że z takiego rozwiązania zadowolonych jest aż 93 proc. klientów.

W 2014 r. wolumen energii sprzedanej przez PGE Obrót S.A. do odbiorców końcowych wzrósł o 7 proc. porównaniu do roku 2013. Oferta spółki została również poszerzona o sprzedaż gazu.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij