Oszuści podszywają się pod PGE Dystrybucja
Do odbiorców energii elektrycznej (przede wszystkim do firm) docierają pisma zawierające logo PGE Dystrybucja S.A. oraz informacje o zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego na który należy wpłacać należności za prąd.
Pismo od oszustów
Tymczasem PGE Dystrybucja nie zmienia systemu rozliczeniowego, ani nie kierowała do nikogo informacji o zmianie numerów rachunków bankowych. Zaś prawdziwymi nadawcami tych pism są oszuści, liczący na wyłudzenie pieniędzy.
- W przypadku otrzymania podobnej korespondencji prosimy o zwrócenie bacznej uwagi na oznaczenie podmiotu kierującego informację, dane zamieszczone w piśmie oraz porównanie ich z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A. - apeluje firma energetyczna.
Osoby, które dostały takie listy powinny poinformować policję oraz PGE. Można to zrobić , telefonicznie ( tel. 81 710 57 02; 81 710 57 39) lub przez pocztę elektroniczną ( sekretariat@pgedystrybucja.pl ).