Specjalista ds. administracji (Centrum Kulturalne)
PRZEMYŚL.

Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
1. Realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem technicznym, gospodarczym, porządkowym i transportowym przedsięwzięć realizowanych przez instytucję;
2. Realizacja zadań związanych z organizowanie gospodarki transportowej oraz utrzymaniem i właściwą eksploatacją pojazdów;
3. Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych w zakresie dostaw, robót i usług;
4. Realizacja działań związanych z utrzymaniem estetyki i utrzymanie czystości budynku, a także bezpieczeństwa jego użytkowników;
5. Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacja budynku, a także urządzeń technicznych i teletechnicznych, sieci wodno-kanalizacyjnej i energetycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż.;
6. Realizacja działań związanych planowaniem i organizacja prac inwestycyjno-remontowych;
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 6 500 zł brutto
Wymagania
wykształcenie wyższe (w tym licencjat)
Prawo Jazdy BE,CE
znajomość branży budowlanej
biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Doświadczenie minimum 5 letnie na stanowisku administracyjnym związanym z utrzymaniem infrastruktury technicznej
Znajomość ustaw o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Administracyjne
Adres:
Centrum Kulturalne w Przemyślu
ul. Konarskiego 9, 37-700 Przemyśl
E-mail: a.zych@ck.przemysl.pl






