Urzędnik (w Centrum Kontaktu)
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
ORA-K.2110.93.2025
Prezydent Miasta Rzeszowa
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Podinspektor I w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich (Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców)
Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, zarządzanie lub nauk
humanistycznych,
- doświadczenie w pracy związane z call/contact center (telefoniczne centrum
obsługi klienta, infolinia i tym podobne),
- doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni
praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach
samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych
osobowych, o aktach stanu cywilnego, o dowodach osobistych, o podatkach
i opłatach lokalnych, o gospodarce komunalnej, o ewidencji ludności, Kodeks
Postępowania Administracyjnego, Prawo ochrony środowiska, Prawo o ruchu
drogowym, Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej,
- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- łatwość operowania słowem pisanym i kreowanie wypowiedzi,
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta
Rzeszowa,
- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość przynajmniej jednego języka obcego,
- sumienność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy,
umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
umiejętność argumentowania i asertywność, umiejętność analitycznego
i syntetycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją
czasu, umiejętność rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie obsługi mieszkańców z wykorzystaniem dostępnych na stanowisku
pracy kanałów kontaktu, w ramach zakresu informacji i działań ustalonych dla
pracowników w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta
Rzeszowa, zgodnie z obowiązującymi procedurami i zarządzeniami wewnętrznymi
oraz aktami prawnymi obowiązującymi w Urzędzie,
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń w dedykowanym systemie informatycznym,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi realizującymi zgłoszenia wniesione za
pośrednictwem systemów informatycznych w zakresie interwencji mieszkańców,
- udzielanie podstawowych informacji dotyczących spraw załatwianych
w Wydziałach Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Jednostkach Organizacyjnych Miasta
Rzeszowa, dotyczących obowiązujących procedur przy załatwianiu wszelkich
spraw urzędowych oraz innych wydarzeniach, akcjach informacyjnych, programach
dla mieszkańców,
- udzielanie informacji i wyjaśnień mieszkaniom w ramach kierowanych zapytań
i zgłaszanych spraw obywatelskich,
- reagowanie na reklamacje i opinie mieszkańców oraz przekazywanie
wymagających takiego trybu postępowania zgłoszeń do właściwych Wydziałów
Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Jednostek Organizacyjnych Miasta Rzeszowa,
- przyjmowanie i rejestrowanie interwencji składanych za pośrednictwem zdalnych
kanałów informacji,
- aktywne pozyskiwanie partnerów Rzeszowskiej Karty Mieszkańca,
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawierania porozumień z partnerami
Rzeszowskiej Karty Mieszkańca,
- obsługa systemu informatycznego do obsługi Programu Rzeszowa Karta
Mieszkańca,
- przygotowywanie projektów pism urzędowych, w tym m. in. decyzji
administracyjnych, uchwał, zarządzeń, regulaminów lub innych dotyczących
zakresu działania wydziału,
- sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego
oraz komputerowego,
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji
zawodowej
i
społecznej
niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
oraz
zatrudnianiu
osób
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności
prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora I w Centrum Kontaktu
i Spraw Obywatelskich (Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców) Urzędu Miasta
Rzeszowa, w terminie do dnia 22 września 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35-064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064
Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie
na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie
Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz
na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza
unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub
tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane
w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane
będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty
zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy
i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu
rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.