Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Operator CNC w JPB Systeme - oferta pracy
Studiuj w Rzeszowie! Wybierz WSPiA!

Urzędnik (w Centrum Kontaktu)

Opublikowano: 2025-09-21 22:16:09, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.93.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

Podinspektor I w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich (Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców)

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo, zarządzanie lub nauk

humanistycznych,

- doświadczenie w pracy związane z call/contact center (telefoniczne centrum

obsługi klienta, infolinia i tym podobne),

- doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni

praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach

samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych

osobowych, o aktach stanu cywilnego, o dowodach osobistych, o podatkach

i opłatach lokalnych, o gospodarce komunalnej, o ewidencji ludności, Kodeks

Postępowania Administracyjnego, Prawo ochrony środowiska, Prawo o ruchu

drogowym, Rozporządzenie w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- łatwość operowania słowem pisanym i kreowanie wypowiedzi,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta

Rzeszowa,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),

- znajomość obsługi urządzeń biurowych,

- znajomość przynajmniej jednego języka obcego,

- sumienność, komunikatywność, umiejętność planowania i organizacji pracy,

umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,

umiejętność argumentowania i asertywność, umiejętność analitycznego

i syntetycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją

czasu, umiejętność rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- prowadzenie obsługi mieszkańców z wykorzystaniem dostępnych na stanowisku

pracy kanałów kontaktu, w ramach zakresu informacji i działań ustalonych dla

pracowników w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta

Rzeszowa, zgodnie z obowiązującymi procedurami i zarządzeniami wewnętrznymi

oraz aktami prawnymi obowiązującymi w Urzędzie,

- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń w dedykowanym systemie informatycznym,

- współpraca z komórkami organizacyjnymi realizującymi zgłoszenia wniesione za

pośrednictwem systemów informatycznych w zakresie interwencji mieszkańców,

- udzielanie podstawowych informacji dotyczących spraw załatwianych

w Wydziałach Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Jednostkach Organizacyjnych Miasta

Rzeszowa, dotyczących obowiązujących procedur przy załatwianiu wszelkich

spraw urzędowych oraz innych wydarzeniach, akcjach informacyjnych, programach

dla mieszkańców,

- udzielanie informacji i wyjaśnień mieszkaniom w ramach kierowanych zapytań

i zgłaszanych spraw obywatelskich,

- reagowanie na reklamacje i opinie mieszkańców oraz przekazywanie

wymagających takiego trybu postępowania zgłoszeń do właściwych Wydziałów

Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Jednostek Organizacyjnych Miasta Rzeszowa,

- przyjmowanie i rejestrowanie interwencji składanych za pośrednictwem zdalnych

kanałów informacji,

- aktywne pozyskiwanie partnerów Rzeszowskiej Karty Mieszkańca,

- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawierania porozumień z partnerami

Rzeszowskiej Karty Mieszkańca,

- obsługa systemu informatycznego do obsługi Programu Rzeszowa Karta

Nowe pożyczki unijne w BGK

Mieszkańca,

- przygotowywanie projektów pism urzędowych, w tym m. in. decyzji

administracyjnych, uchwał, zarządzeń, regulaminów lub innych dotyczących

zakresu działania wydziału,

- sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego

oraz komputerowego,

- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów

o rehabilitacji

zawodowej

i

społecznej

niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

oraz

zatrudnianiu

osób

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów

o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności

prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym

podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na

adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych

kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora I w Centrum Kontaktu

i Spraw Obywatelskich (Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców) Urzędu Miasta

Rzeszowa, w terminie do dnia 22 września 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,

35-064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym

podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064

Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub pisemnie

na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie

Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz

na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza

unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta lub

tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane

w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane

będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty

zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy

i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu

rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij