Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Operator CNC w JPB Systeme - oferta pracy
Rekrutacja na studia WSPiA
PKS Rzeszów - oferty pracy

Urzędnik ds. informacji publicznej

Opublikowano: 2025-07-14 22:13:12, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)

 

ORA-K.2110.72.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa

ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

Podinspektor

w Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich

(Oddział Informacji Publicznej)

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- wymagany profil: prawo lub administracja,

- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów

publicznych,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni

praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach

samorządowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej wraz

z Rozporządzeniem w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, o otwartych danych

i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, o ochronie danych

osobowych, oświadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeks postępowania

administracyjnego,

- praktyczna znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- umiejętność analizowania i praktycznego zastosowania przepisów prawa,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta

Rzeszowa,

- umiejętność tworzenia i redagowania pism urzędowych,

- łatwość operowania słowem pisanym i kreowanie wypowiedzi,

- biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),

- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność,

dyspozycyjność, umiejętność rozwiązywania problemów pojawiających się

w trakcie załatwiania spraw, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej trybie

wnioskowym oraz realizacja zadań wynikających z ustawy o ponownym

wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,

- bieżąca analiza zagadnień prawnych dotyczących spraw prowadzonych w wydziale

oraz stosowanie ich w praktyce,

- przygotowanie projektów pism urzędowych, w tym m.in.: decyzji administracyjnych,

uchwał, zarządzeń lub innych dotyczących zakresu działania wydziału,

- sporządzanie okresowych sprawozdań, raportów,

- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływ informacji w wydziale,

- zarządzanie dokumentacją w wydziale za pośrednictwem elektronicznego obiegu

dokumentów,

- archiwizacja dokumentów.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego

oraz komputerowego.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów

o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz

zatrudnianiu

osób

 

niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów

o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

(świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności

prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym

podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na

adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych

kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Centrum Kontaktu

i Spraw Obywatelskich (Oddział Informacji Publicznej) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie

do dnia 21 lipca 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,

35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym

podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,

35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub

pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na

podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych

osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta

lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą

przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych

kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury

naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00- 193 Warszawa).

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu

pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć

w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Załączniki modułu:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij