Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Studiuj transport - spedycję - logistykę
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w szkole

Opublikowano: 2025-04-30 08:57:59, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Dyrektor Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości im. M. Kopernika w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości

im. M. Kopernika w Rzeszowie

ul. Miłocińska 75

35-232 Rzeszów

2. Określenie stanowiska urzędniczego: Główny księgowy

3. Liczba lub wymiar etatu: 1/1

4. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

⎯ Niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia warunki określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (DZ.U. 2024. 1530): Głównym księgowym, z zastrzeżeniem ust. 9, może być osoba, która:

1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji

Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że

odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od

posiadania obywatelstwa polskiego;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi

gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu

terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do

wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5) spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia

zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia

podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co

najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg

rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego

prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. stan

zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,

e) ma nieposzlakowaną opinię,

f) posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie: programy księgowe, pakiet

biurowy, poczta elektroniczna, Internet.

⎯ Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) znajomość regulacji prawnych z zakresu Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy

o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów oświatowych i samorządowych,

2) znajomość przepisów podatkowych, płacowych, związanych z podatkiem VAT, PFRON,

ZUS,

3) znajomość sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, deklaracji VAT,

4) znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego, planu

kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej i dyscypliny finansów

publicznych,

5) znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,

6) umiejętność obsługi programów: VULCAN, Płatnik, System Informacji Oświatowej -

SlO,

7) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

8) zdolności organizacyjne, komunikatywność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność

⎯ Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) obsługa finansowo-księgowa jednostki,

2) dysponowanie środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad

wykonywania budżetu ora innymi będącymi w dyspozycji szkoły, sporządzanie i kontrola

realizacji planów dochodów i wydatków prowadzonych dla poszczególnych kont

syntetycznych działalności podstawowej i prowadzenie analityki dla poszczególnych

podzespołów kont,

3) uzgadnianie księgowości analitycznej z syntetyczną w ustawowych terminach,

4) nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów,

5) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,

6) sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych,

7) prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT oraz sporządzanie deklaracji JPK VAT-7,

8) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

9) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,

10) kompletowanie dokumentów finansowo księgowych

⎯ Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada),

5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku

ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,

6) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego

7) klauzula informacyjna dla kandydata,

8) Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik

do niniejszego ogłoszenia.

⎯ Warunki pracy na stanowisku:

1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

2) praca w budynku Zespołu Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie,

3) praca w godzinach 7.15 – 15.15,

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

4) praca w zespole,

5) codzienny kontakt telefoniczny.

⎯ Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W marcu 2025 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości

w Rzeszowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz

zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

⎯ Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół

Agroprzedsiebiorczości w Rzeszowie ul. Miłocińska 75 lub za pośrednictwem poczty,

w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do

korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Główny księgowy w Zespole

Szkół Agroprzedsiębiorczości w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia

12.05.2025 r., do godziny 14.00

Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną

poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (www.bip.erzeszow.pl).

Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACYJNYM

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób

fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich

danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy, że:

1. Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości,

ul. Miłocińska 75, 35-232 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Szkoły.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail:

iod3@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,

na podstawie:

a) Art.6 ust.1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art.22 ustawy z 26 czerwca 1974 r.

Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

a także – w przypadku kandydatów na stanowisko nauczyciela – w zakresie wskazanym

w art. 10 ust 5, ust. 8a ust. 8b ustawy z dnia 26 stycznia 1982 Karta nauczyciela

b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed

zawarciem umowy.

c) w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych

w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a)

oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania

danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy

z administratorem.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego

zostały zebrane -rekrutacji, a po czasie rekrutacji zostaną usunięte.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach

przewidzianych w art 15 i 16 RODO;

b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym – art. 17

RODO), w przypadku gdy:

− dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób

przetwarzane;

− osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych,

która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej

przetwarzania danych;

− osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych

osobowych;

− dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;

− dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku

wynikającego z przepisów prawa;

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art.

18 RODO;

d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na zasadach

przewidzianych w art 21 RODO;

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych

osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych

osobowych Administrator naruszył przepisy RODO,

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22

kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby

uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych

jest dobrowolne.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania

decyzji, ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

przekaże dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych,

o każdym takim przypadku osoba, której dane dotyczą, zostanie wcześniej

poinformowana.

 Do pobrania

Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij