Pracownik biurowy w szkole – oferta pracy
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
ZS3.KD.110.1.2024
Dyrektor Zespołu Szkół nr 3 w Rzeszowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – referent ds. administracyjnych
1. Nazwa i adres szkoły:
Zespół Szkół nr 3 w Rzeszowie
ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat – 40 godz. tygodniowo
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę
4. Planowane zatrudnienie: 01.10.2024 r.
5. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie
wykształcenie wyższe i co najmniej 1 letni staż pracy
lub średnie wykształcenie i co najmniej 3 letni staż pracy
kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
1. Wymagania dodatkowe:
praktyczna znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego,
znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera (Word, Excel) i systemów informatycznych,
komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Przyjmowanie i załatwianie interesantów.
Prowadzenie prac związanych z rozpoczęciem i zakończeniem roku szkolnego.
Promocja szkoły i udzielanie wiarygodnych informacji o szkole.
Pisanie pism.
Korespondencja:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji i przesyłek,
ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących,
przygotowywanie odpowiedzi na pisma przychodzące,
bieżące rozprowadzanie korespondencji oraz dopilnowanie terminowego jej załatwienia,
przestrzeganie obiegu pism i dokumentów szkolnych,
segregowanie i przechowywanie dokumentów szkolnych: plany pracy, wykazy uczniów, protokoły komisji rady pedagogicznej itp.
odpowiedzialność za użytkowanie i przechowywanie pieczątek,
zamawianie, ewidencjonowanie i rozchodowywanie znaczków pocztowych,
kontrolowanie stylu i ortografii pism wychodzących,
obsługa urządzeń biurowych: telefonu, faxu, kserokopiarki itp.
Zarządzanie pocztą elektroniczną.
Prowadzenie rejestru rozmów telefonicznych prywatnych i służbowych, zamiejscowych i miejscowych.
Nadzór nad terminowym sporządzaniem sprawozdań dotyczących pracy szkoły np. Urząd Statystyczny, Urząd Miasta itp.
Nadzór nad terminowym sporządzaniem sprawozdań SIO.
Ścisła współpraca z organem prowadzącym i organem sprawującym nadzór pedagogiczny.
Prowadzenie archiwum szkolnego i współpraca z archiwum państwowym.
sporządzanie spisów dokumentacji nie archiwalnej przeznaczonej do brakowania,
przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
udostępnianie i wypożyczanie akt z archiwum szkolnego.
Obsługa i rozliczenie kserokopiarki.
Zastępowanie innych pracowników administracji i pomoc w pracach administracyjno – gospodarczych na zlecenie dyrektora szkoły.
Terminowe i właściwe załatwianie przydzielonych prac oraz pełna za nie odpowiedzialność.
1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
2. Wymagane dokumenty:
Życiorys(CV),
List motywacyjny,
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy),
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Szkoły lub za pośrednictwem poczty na adres: Zespół Szkół nr 3 w Rzeszowie, ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – referent ds. administracyjnych w Zespole Szkół nr 3 im. Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 września 2024 r. do godziny 14.00.
Dokumenty które wpłyną do szkoły po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa(www.bip.erzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół nr 3 w Rzeszowie ul. Warszawska 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Na podstawie Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół nr 3 im. Tadeusza Rylskiego, ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl, lub pisemnie na adres administratora danych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy,
c) art. 6 ust. 1 lit. a), oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – zakresie wykraczającym poza przepisy prawa - na postawie udzielonej zgody.
1. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty i osoby uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
2. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy, lub do momentu wycofania zgody.
3. Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO,
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO),
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO,
d) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn – w sytuacji gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.
1. Inne informacje:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
2. Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.
Do pobrania
.
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij