Praca dla urzędnika
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
ORA-K.2110.30.2024
Prezydent Miasta Rzeszowa
ogłasza nabór na wolne
stanowisko pracy Podinspektora w Wydziale Finansowym (Referat Ulg Podatkowych) Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe magisterskie,
• kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
• praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej w zakresie Rozdziału 1 i 6; o dochodach jednostek samorządu terytorialnego w zakresie Rozdziału 2 i 3; o finansach publicznych w zakresie rozdziału 5; Ordynacja podatkowa w zakresie: Dział I, Dział II (Rozdział 1 i 2), Dział III (Rozdział: 1,4,5,6,7, 7a, 8,9,11,13), Dział IV, Dział VII, Dział VIIIa;
• bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta Rzeszowa,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce oraz umiejętność redagowania pism,
• biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel),
• pracowitość, wysoka kultura osobista, sumienność, dokładność,
odpowiedzialność, samodzielność, łatwość komunikowania się, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy
własnej, odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• prowadzenie postępowań dotyczących zastosowania uznaniowych ulg podatkowych w podatku od nieruchomości, w podatku rolnym, w podatku leśnym, w tym pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego, w podatku od środków transportowych oraz w opłacie za gospodarowanie odpadami komunalnymi i opłacie skarbowej;
• prowadzenie postępowań w sprawie wydania opinii dotyczących odroczeń terminów płatności, rozkładania na raty spłaty oraz umarzania zaległości w podatkach stanowiących dochody Miasta a realizowanych przez Urzędy Skarbowe.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga pracy z wykorzystaniem sprzętu
biurowego oraz komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności
prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale
Finansowym (Referat Ulg Podatkowych) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia
3 kwietnia 2024 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35 - 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na
podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych
osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu
Miasta lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą
przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych
kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia
procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie
zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.