Urzędnik w ZUS
LUBACZÓW.
Doradca ds. emerytalnych
Wieloosobowe Stanowisko Obsługi Klientów i Korespondencji
ZUS Biuro Terenowe w Lubaczowie
ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy ds. emerytalnych należy m.in.:
zapewnienie obsługi klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych
udzielanie informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
wykształcenie średnie
minimum 6 miesięcy pracy w bezpośredniej obsłudze klienta
Mile widziane:
doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
mile widziana znajomość technik obsługi klienta.
Jeśli jesteś osobą:
komunikatywną
elastyczną
nastawioną na rozwój, współpracę
posiadającą orientację na cel, jakość, klienta
radzącą sobie w trudnych sytuacjach
rozwiązującą problemy
oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW.
Wymagane dokumenty:
CV
list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat
dokumenty potwierdzające wykształcenie
dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. l
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'.
Termin, do którego należy składać dokumenty 04-01-2024
Oferujemy:
zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
możliwość rozwoju zawodowego
świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Proces rekrutacji obejmować będzie:
ocenę formalną dokumentów kandydatów
test wiedzy merytorycznej
rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje:
umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
skontaktujemy się e-mailowo z osobami, które spełniają wymagania formalne
nadesłanych dokumentów nie zwracamy
dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym
do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
budynek 1 - piętrowy z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Aplikuj
.