Pracownik biurowy w Inspekcji Transportu
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie nr 112192 / 12.12.2022
Podreferendarz
Do spraw: administracyjnych, Delegatura Południowo-Wschodnia
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nabór zdalny
Miejsce pracy
Ul. Hanasiewicza 21, 35-103 Rzeszów
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową delegatury i Zespołu Zamiejscowego Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej;
Przyjmuje klientów zewnętrznych, udziela informacji w zakresie funkcjonowania systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym, przyjmuje oświadczenia i wyjaśnia kwestie formalne dotyczące prowadzonych postępowań oraz prowadzi obsługę telefoniczną klientów delegatury;
Prowadzi gospodarkę mandatową delegatury i zapewnia obsługę druków ścisłego zarachowania;
Realizuje czynności związane ze składaniem zamówień na usługi kurierskie lub pocztowe, nadaje przesyłki i monitoruje wykonanie usługi;
Przygotowuje projekty pism związanych z działalnością delegatury.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe;
Znajomość przepisów: ustawa Prawo o ruchu drogowym, ustawa Kodeks wykroczeń, ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawa o transporcie drogowym, ustawa Kodeks administracyjny wraz z aktami wykonawczymi;
Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint);
Kompetencje: orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, sumienność, komunikatywność, organizacja pracy własnej.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Prawo jazdy kategorii "B";
Znajomość języka krajów UE lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.
Co oferujemy
stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;
regularnie wypłacane wynagrodzenie;
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy;
dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;
nagrody – w zależności od wyników pracy;
różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;
możliwość rozwoju zawodowego;
wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
pakiet socjalny, w tym: Medicover Sport, dofinansowanie wypoczynku, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Dostępność
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spozaadministracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Dodatkowe informacje
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.
Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego lub dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego są:
kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.
Prosimy o przesyłanie tylko tych dokumentów, które są wymagane lub zalecane.
Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gitd/dokumenty-do-pobrania.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Pracuj z nami: https://www.gov.pl/web/gitd/kariera
Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów. Osobom takim przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu, jeśli złożą kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność oraz znajdą się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, przedstawionych przez komisję, przeprowadzającą nabór dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.
PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:
weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
weryfikacja wiedzy/umiejętności,
rozmowa kwalifikacyjna – przeprowadzana on-line za pomocą aplikacji MS Teams.
notice icon 1
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
CV
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Dokument potwierdzający posiadanie prawa jazdy kategorii "B".
Aplikuj do 22 grudnia 2022
APLIKUJ ELEKTRONICZNIE rekrutacja@gitd.gov.pl
lub
w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.280.2022
Zachęcamy do wysyłania dokumentów pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl
UWAGA!
Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48222204484
lub mailowego na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl
WIĘCEJ O PRACY W URZĘDZIE
Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2022
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną pod adresem: