Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca biurowa

Opublikowano: 2022-02-07 12:00:03, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

ZUS Oddział w Rzeszowie

Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1

ZUS Oddział w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów

Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

 

Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

 

Wymagania miezbędne

wykształcenie średnie

Mile widziane

wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)

 

Wymagania dodatkowe:

podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy

podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

umiejętność obsługi pakietu MS Office

 

Jeśli jesteś osobą posiadającą:

umiejętność komunikacji

umiejętność współpracy

umiejętność rozwiązywania problemów

umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty

list motywacyjny

CV

dokument potwierdzający posiadana wykształcenie

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje

poszukujemy 2 kandydatów na to stanowisko - 1 osobę na umowę o pracę i 1 osobę na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu

oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana

skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 13-02-2022

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt komputerowy

sprzęt biurowy.

 

Warunki wykonywania pracy:

spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,,

polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

konieczność poruszania się po całym obiekcie,

budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,

stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 3 piętrze,

przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,

drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 

 Aplikuj

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij