Praca biurowa
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
ZUS Oddział w Rzeszowie
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
ZUS Oddział w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Wymagania miezbędne
wykształcenie średnie
Mile widziane
wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy
podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą posiadającą:
umiejętność komunikacji
umiejętność współpracy
umiejętność rozwiązywania problemów
umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
zachęcamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty
list motywacyjny
CV
dokument potwierdzający posiadana wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
poszukujemy 2 kandydatów na to stanowisko - 1 osobę na umowę o pracę i 1 osobę na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu
oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
Termin, do którego należy składać dokumenty 13-02-2022
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 3 piętrze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.