Pracownik cywilny w policji
PRZEMYŚL.
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
Ogłoszenie o naborze
nr 56744
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista do spraw: Ruchu Drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego
Komenda Miejska Policji w Przemyślu, ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl
WARUNKI PRACY
praca biurowa, naturalne i sztuczne oświetlenie, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, budynek posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
ZAKRES ZADAŃ
Prowadzenie ewidencji oraz rejestracji: kolizji i wypadków drogowych, kierujących naruszających przepisy o ruchu drogowym;
Prowadzenie zbiorów kartotecznych Prd 5 i Prd 2 oraz orzeczeń sądowych;
Dokonywanie analiz i wydruków z bazy KSiP i SEWiK;
Opracowywanie okresowych analiz o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym;
Wydawanie zaświadczeń i informacji o stanie w ruchu drogowym;
Wprowadzanie kart informacyjnych dotyczących ukaranych kierowców przez Sąd;
Udzielanie odpowiedzi na zapytania sporządzone przez sądy w sprawach o ukaranie za przestępstwa i wykroczenia;
Wprowadzanie do systemu KSiP danych dotyczących kierujących pojazdami, ukaranych za naruszenie przepisów i zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym;
Wydawanie zaświadczeń o zdarzeniach drogowych oraz realizacja czynności materialno - technicznych w sprawach udzielania informacji o statusie w ruchu drogowym;
Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą kancelaryjną wydziału , w tym prowadzenie dzienników korespondencyjnego i podawczego , książki doręczeń;
Prowadzenie rejestru nałożonych przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego mandatów karnych;
Rejestrowanie korespondencji wychodzącej i doręczonej za pośrednictwem Poczty Polskiej w serwisie E-POCZTA;
Przygotowywanie informacji o zdarzeniach drogowych do firm ubezpieczeniowych;
Opracowywanie pism na potrzeby kierownictwa wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub w obszarze obsługi baz danych zbiorów informatycznych
znajomość ustawy o Policji, znajomość ustawy o Służbie Cywilnej, znajomość ustawy o Pracownikach Urzędów Państwowych;
znajomość ustawy o Kierujących pojazdami;
znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym
znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego
znajomość Rozporządzenia MSWiA w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego;
znajomość Zarządzenia nr 31 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form prowadzenia przez Policję statystyki zdarzeń drogowych
znajomość systemów operacyjnych MS Windows, dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, Open Office, znajomość zagadnień kancelaryjno - biurowych, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność organizacji pracy własnej;
zdolność analitycznego myślenia, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja interpersonalna.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
Wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostkach Policji
znajomość zagadnień dotyczących obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych;
wiedza o zasadach prowadzenia zbiorów informacji o zdarzeniach, osobach, podmiotach, miejscach i przedmiotach uzyskanych przez Policję podczas realizacji zadań;
posiadanie specjalistycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania centralnych baz danych SEWiK i KSiP
poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli TAJNE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli TAJNE
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2019
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Przemyślu
ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl
Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu
I piętro, pokój 154
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Przemyślu z siedzibą przy ul. Bohaterów Getta 1
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.przemysl@rz.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Przemyślu
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne,które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy
- test ze znajomości pakietu MS Office
- rozmowa kwalifikacyjna.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (16) - 677-33-50, 677-33-51, 677-33-52, 677- 32-07.
WZORY OŚWIADCZEŃ:
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij