Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studiuj transport - spedycję - logistykę

Pracownik cywilny w policji

Opublikowano: 2019-11-04 19:00:09, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PRZEMYŚL.

 

Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Ogłoszenie o naborze

nr 56744

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista do spraw: Ruchu Drogowego w Wydziale Ruchu Drogowego

Komenda Miejska Policji w Przemyślu, ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl

 

WARUNKI PRACY

praca biurowa, naturalne i sztuczne oświetlenie, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, budynek posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,

 

ZAKRES ZADAŃ

Prowadzenie ewidencji oraz rejestracji: kolizji i wypadków drogowych, kierujących naruszających przepisy o ruchu drogowym;

Prowadzenie zbiorów kartotecznych Prd 5 i Prd 2 oraz orzeczeń sądowych;

Dokonywanie analiz i wydruków z bazy KSiP i SEWiK;

Opracowywanie okresowych analiz o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym;

Wydawanie zaświadczeń i informacji o stanie w ruchu drogowym;

Wprowadzanie kart informacyjnych dotyczących ukaranych kierowców przez Sąd;

Udzielanie odpowiedzi na zapytania sporządzone przez sądy w sprawach o ukaranie za przestępstwa i wykroczenia;

Wprowadzanie do systemu KSiP danych dotyczących kierujących pojazdami, ukaranych za naruszenie przepisów i zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym;

Wydawanie zaświadczeń o zdarzeniach drogowych oraz realizacja czynności materialno - technicznych w sprawach udzielania informacji o statusie w ruchu drogowym;

Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą kancelaryjną wydziału , w tym prowadzenie dzienników korespondencyjnego i podawczego , książki doręczeń;

Prowadzenie rejestru nałożonych przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego mandatów karnych;

Rejestrowanie korespondencji wychodzącej i doręczonej za pośrednictwem Poczty Polskiej w serwisie E-POCZTA;

Przygotowywanie informacji o zdarzeniach drogowych do firm ubezpieczeniowych;

Opracowywanie pism na potrzeby kierownictwa wydziału.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub w obszarze obsługi baz danych zbiorów informatycznych

znajomość ustawy o Policji, znajomość ustawy o Służbie Cywilnej, znajomość ustawy o Pracownikach Urzędów Państwowych;

znajomość ustawy o Kierujących pojazdami;

znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym

znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego

znajomość Rozporządzenia MSWiA w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu drogowego;

znajomość Zarządzenia nr 31 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form prowadzenia przez Policję statystyki zdarzeń drogowych

znajomość systemów operacyjnych MS Windows, dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, Open Office, znajomość zagadnień kancelaryjno - biurowych, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność organizacji pracy własnej;

zdolność analitycznego myślenia, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja interpersonalna.

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

Wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostkach Policji

znajomość zagadnień dotyczących obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych;

wiedza o zasadach prowadzenia zbiorów informacji o zdarzeniach, osobach, podmiotach, miejscach i przedmiotach uzyskanych przez Policję podczas realizacji zadań;

posiadanie specjalistycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania centralnych baz danych SEWiK i KSiP

poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli TAJNE

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji o klauzuli TAJNE

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2019

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Przemyślu

ul. Bohaterów Getta 1, 37-700 Przemyśl

Sekretariat Komendanta Miejskiego Policji w Przemyślu

I piętro, pokój 154

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Przemyślu z siedzibą przy ul. Bohaterów Getta 1

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.przemysl@rz.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Przemyślu

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne,które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.

Techniki i metody selekcji:

- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,

- test wiedzy

- test ze znajomości pakietu MS Office

- rozmowa kwalifikacyjna.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (16) - 677-33-50, 677-33-51, 677-33-52, 677- 32-07.

 

WZORY OŚWIADCZEŃ:

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilneja

 

 

Wesołych Świąt życzy Smak Górno
Więcej o: praca w policji

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij