Konkurs na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie
RZESZÓW.

Fot. BWA Rzeszów
Konkurs na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza konkurs na stanowisko
D y r e k t o r a Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie
1. Do konkursu na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Jana III Sobieskiego 18 może przystąpić osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z dziedziny sztuk plastycznych lub historii sztuki lub kulturoznawstwa lub organizacji i zarządzania w kulturze;
2) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury;
3) udokumentowany minimum 2-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych;
4) umiejętności menedżerskie i organizatorskie;
5) stan zdrowia pozwalający na pracę na stanowisku kierowniczym;
6) niekaralność.
2. Zgłoszenia kandydatów na stanowisko dyrektora powinno zawierać:
1) dane osobowe kandydata (imię i nazwisko, PESEL, adres korespondencyjny);
2) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją organizacyjno-programową Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie w okresie 3-letnim uwzględniającą możliwości budżetowe instytucji i pozyskiwanie środków zewnętrznych;
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o zajmowanych stanowiskach kierowniczych;
4) aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku kierowniczym;
5) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata;
6) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe;
7) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy lub doświadczenie;
8) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1311);
11) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
3. Wszystkie sporządzone przez kandydata osobiście dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
4. Zgłoszenia należy składać na adres:
Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów lub osobiście w kancelarii Urzędu Miasta Rzeszowa w Ratuszu.
W terminie 30 dni od dnia ukazania się tego ogłoszenia w prasie, ( czyli do 7 stycznia 2019 r. ) w zaklejonych kopertach z dopiskiem „konkurs na stanowisko dyrektora Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie”.
5. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu Miasta Rzeszowa po tym terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
6. Celem umożliwienia kontaktu Urzędu Miasta Rzeszowa z uczestnikiem konkursu przed otwarciem ofert, wskazane jest podanie numeru telefonu komórkowego i adresu poczty elektronicznej uczestnika.
7. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego to 28 lutego 2019 r.
8. Informacji o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie udziela Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Rzeszowa, tel.17 875 47 68, kst@erzeszow.pl.
Pliki do pobrania:
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij