Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Domki na Roztoczu

Lidl kontra Biedronka - jak kształtują się wyniki obydwu sieci

Opublikowano: 2024-08-13 17:47:57, przez: admin, w kategorii: Firmy

PODKARPACKIE, KRAJ.

Fot. Lidl

Fot. Lidl

 

W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym i drugim kwartale 2024 roku obroty Lidl Polska rozwijają się znacznie szybciej niż obroty głównego konkurenta. Lidl Polska osiągnął ponad 2 procentowy wzrost obrotu porównywalnego like4like, podczas gdy Biedronka zanotowała spadek o 4,60%. Rozczarowujące inwestorów wyniki finansowe konkurencyjnej sieci spowodowały znaczące spadki cen akcji na giełdzie w Lizbonie (JMG) oraz w Warszawie (Dino). 

Wybierz studia w WSPiA

Wojna reklamowa

Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy uznał, że reklamy największej konkurencji naruszają szereg zasad Kodeksu Etyki Reklamy. KER zwraca uwagę przede wszystkim na to, jak ważne jest spełnianie wszystkich wymogów reklamy porównawczej, a także uwzględnianie danych rzetelnych i możliwych do zweryfikowania.

Ocena Komisji Etyki Reklamy to dla nas ważny sygnał, który pokazuje, w jakim kierunku powinna rozwijać się reklama. Od początku funkcjonowania w Polsce, czyli od 2002 roku, nasza firma działa zgodnie z przepisami prawa. Cieszymy się, że inne podmioty na rynku są wzywane do podjęcia odpowiedzialności za swoje działania oraz muszą, tak jak my, stosować się do zasad weryfikowanych i kontrolowanych przez UOKiK. Przepisy, tak jak ceny w Lidl Polska, są takie same dla wszystkich – mówi Michał Nowaczyk, dyrektor finansowy Lidl Polska.

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij