Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studia podyplomowe na Politechnice Rzeszowskiej

Przemyśl zamawia opracowanie „Strategii marki i komunikacji marketingowej 2024-2030”

Opublikowano: 2022-11-16 13:00:50, przez: admin, w kategorii: Samorządy

PRZEMYŚL. Opracowanie ma służyć późniejszemu przygotowaniu koncepcji marki opartej na opracowaniu spójnego, trwałego wizerunku, walorów i oferty turystycznej Przemyśla.

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

 

Zamawiana strategia ma również pomóc w zdiagnozowaniu problemu miasta, „które jest atrakcyjne turystycznie i mogłoby czerpać z tego faktu znacząco większe korzyści, jednakże nie w pełni wykorzystuje posiadany w tym zakresie potencjał”.

 

Pomimo posiadania wielu walorów „Przemyśl nie wykształcił mocnego wizerunku turystycznego na mapie destynacji turystycznych Polsce”, czego potwierdzeniem ma być opracowana już diagnoza miasta. Dostrzeżono w niej, że przyczyną takiego stanu rzeczy jest brak rzeczywistej strategii marketingowej ukierunkowanej na budowę i rozwijanie marki turystycznej miasta. To zaś „skutkuje niską rozpoznawalnością Przemyśla jako kierunku podróży i pobytów o charakterze turystycznym, poznawczym, rekreacyjnym”.

 

Stąd i konkurs ogłoszony przez władze miasta na opracowanie takiej strategii.

Poznaj przewagę Comarch ERP XL

 

Zanim powstanie samo opracowanie, wyłoniony wykonawca będzie musiał przeprowadzić badania marki i wizerunku Przemyśla.

 

Zadanie obejmować będzie opracowanie i przeprowadzenie trzech rodzajów badań i analiz wraz z raportami dla oceny wizerunku miasta z różnych poziomów: badania tożsamości marki i wizerunku wewnętrznego Przemyśla w społeczności lokalnej; badania tożsamości marki i wizerunku zewnętrznego Przemyśla wśród mieszkańców Polski oraz badania przyjazdowego ruchu turystycznego do Przemyśla w roku 2023.

 

Pierwsze z nich mają być realizowane od stycznia do lutego przyszłego roku, drugie od marca do kwietnia zaś trzecie w czerwcu. Każde z nich musi zakończyć się sporządzeniem odpowiedniego raportu cząstkowego.

 

Dopiero później wykonawca zamówienia będzie mógł przystąpić do opracowania właściwej analizy i strategii na przyszłość.

 

Na oferty miasto czeka do 25 listopada. Końcowy dokument (po konsultacjach społecznych) powinien być gotowy jesienią przyszłego roku.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij