Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Pożyczki płynnościowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju

Port Lotniczy „Rzeszów-Jasionka” z kontraktem na międzynarodową kampanię promocyjną Podkarpacia

Opublikowano: 2021-01-15 20:00:56, przez: admin, w kategorii: Firmy

PODKARPACKIE. Kampanię zamawia Urząd Marszałkowski. Potrwa do końca 2022 r.

Fot. Archiwum Portu Lotniczego Rzeszó-Jasionka

Fot. Archiwum Portu Lotniczego Rzeszó-Jasionka

 

Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka miał w zasadzie tylko jednego konkurenta, firmę Smartair z Warszawy. Już w momencie otwarcia ofert, wyglądało, że druga oferta może być uznana za zbyt tanią. Opiewała na 3 450 000 zł, podczas gdy sam limit Urzędu Marszałkowskiego wynosił 18 mln zł. Zresztą Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka wstrzelił się w te oczekiwania co do złotówki.

I rzeczywiście, ostatecznie oferta Smartair została odrzucona.

Jak można przeczytać w dokumentacji przetargowej: „Przedmiotem zamówienia jest opracowanie oraz przeprowadzenie międzynarodowej kampanii promującej walory turystyczno-gospodarcze województwa podkarpackiego z wykorzystaniem nośników promocyjnych linii lotniczych wraz z promocją na terenie portów lotniczych o zasięgu międzynarodowym”.

Przypomnijmy, zwycięzca postępowania będzie zobowiązany do: „przygotowania kreacji kampanii; przygotowania projektów nośników przedstawionych w koncepcji kreatywnej kampanii; produkcji, zakupu niezbędnych praw i przygotowania do emisji materiałów na nośnikach wskazanych w koncepcji kreatywnej; opracowania strategii mediowej, media planu kampanii oraz harmonogramu realizacji kampanii; zakupu powierzchni i przestrzeni promocyjnej do emisji zaproponowanych materiałów wchodzących w skład kampanii na poszczególnych nośnikach; realizacji oraz monitorowania kampanii (…)” i oczywiście raportowania o efektach prowadzonej kampanii.

Grupą docelową mają być przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność w Polsce i za granicą, osoby zainteresowane turystyką biznesową oraz turyści, w tym ci weekendowi.

Podstawowym celem kampanii jest „zbudowanie (…) w grupie docelowej świadomości i przekonania, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, gdzie gospodarka działa w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem, budząc wśród potencjalnych inwestorów poczucie harmonii, zdrowia i bezpieczeństwa. Celem kampanii jest również dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców. Kampania ma pokazać region, który stawiając na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie staje się najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku.”

Kampania promocyjna jest realizowana w ramach projektu pn. Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego, finansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij