Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Pożyczki płynnościowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Edulacka ekologiczna w ramach zadania Sadzenie drzew i krzewów miododajnych sposobem na ochronę bioróżnorodności w województwie podkarpackim

Przetarg na studium linii kolejowej Łętownia-Rzeszów. Inwestycja w ramach Centralnego Portu Komunikacyjnego

Opublikowano: 2020-11-21 16:58:28, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PODKARPACKIE, KRAJ. Celem opracowania jest przygotowanie dokumentacji, wraz ze wskazaniem rekomendowanego przebiegu linii kolejowej w ramach realizacji planowanego projektu.\n

Fot. CPKBędzie przetarg na „szprychę”: połączenie Podkarpacia z Centralnym Portem Komunikacyjnym
Fot. CPK

Fot. CPK

 

Przetarg dotyczy opracowania „studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego dla projektu „Budowa linii kolejowej nr 58 Łętownia-Rzeszów”.

 

Jak można przeczytać w dokumentacji przetargowej: „Projekt zakłada budowę nowych linii kolejowych: nr 58 od stacji Łętownia do punktu włączenia do linii kolejowej nr 91 w okolicach miasta Rzeszów, nr 632 łączącej linię kolejową nr 58 z portem lotniczym Rzeszów Jasionka oraz linią kolejową nr 71 i linią kolejową nr 91 w okolicy stacji Świlcza. Projekt zakłada połączenie z infrastrukturą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.: z linią kolejową nr 68 na odcinku pomiędzy stacjami Rudnik nad Sanem i Łętownia, z linią kolejową nr 91 na odcinku pomiędzy stacjami Rzeszów Główny i Strażów oraz w okolicy stacji Świlcza, z linią kolejową nr 71 w rejonie przystanku Rogoźnica koło Rzeszowa, z linią kolejową nr 626.

 

W ramach analiz Ruchowo-eksploatacyjnych wykonawca zidentyfikuje także potrzeby inwestycyjne dla przyległej infrastruktury PKP PLK S.A., których realizacja będzie niezbędna dla uzyskania celów projektu”.

 

Spółka CPK czeka na oferty do 12 grudnia. Wyłoniony wykonawca będzie miał na realizację zamówienia 570 dni.

 

Inwestycje kolejowe CPK mają powstać do końca 2034 r. Na Program Kolejowy CPK składa się 12 tras kolejowych, w tym 10 tzw. szprych prowadzących z różnych regionów Polski do Warszawy i CPK (nazwa bierze się z tego, że CPK ma leżeć w centrum Polski, a na mapie połączenia kolejowe przypominają szprychy w kole).

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij