Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Alfa Romeo Racing Orlen rusza w trasę po Polsce

Opublikowano: 2020-09-12 22:43:57, przez: admin, w kategorii: Firmy

JASIONKA, KRAJ. Bolid Alfa Romeo Racing Orlen rusza w jesienną podróż po Polsce. Trasę otworzyło Forum Ekonomiczne w Karpaczu, a do końca roku kibice Formuły 1 będą mogli go zobaczyć na stacjach paliw.

Prezes Daniel Obajtek na tle bolidu. Fot. materiały prasowe Orlen

Prezes Daniel Obajtek na tle bolidu. Fot. materiały prasowe Orlen

 

- PKN Orlen jest zdecydowanym liderem w zakresie firm postrzeganych jako najczęściej angażujące się w działalność sponsoringową. Według najnowszych badań tak postrzega nas co drugi Polak, co oznacza wzrost o blisko 10 proc. w stosunku do 2019 r. To pokazuje, że nasze działania są skuteczne. Sponsoring sportowy to niezwykle silna platforma komunikacyjna i marketingowa. Mimo pandemii ekwiwalent związany wyłącznie ze sponsoringiem sportu przez siedem pierwszych miesięcy 2020 r. wyniósł 186 mln zł. W tym czasie w polskich mediach marka Orlen pojawiła się ponad 465 tys. razy. To olbrzymia wartość biznesowa. Ten potencjał chcemy wykorzystywać również w naszych działaniach wizerunkowych. Dlatego ruszamy w trasę z bolidem Formuły 1. Będziemy wśród naszych partnerów na najważniejszych wydarzeniach biznesowych w Polsce, ale przede wszystkim wśród naszych klientów na stacjach paliw PKN Orlen – mówi Daniel Obajtek, prezes Polskiego Koncernu Naftowego Orlen.

 

Inauguracja podróży bolidu Alfa Romeo Racing Orlen odbyła się 8 września, podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Następnie bolid odwiedzi m.in. Kraków, Wrocław, Poznań, Płock, Rzeszów, Gdańsk i Warszawę.

 

PKN Orlen jest najaktywniejszym sponsorem sportu w Polsce. Poza Formułą 1 Koncern angażuje się m.in. w takie dyscypliny motosportu, jak DTM, rajdy, żużel, F1H2O, akrobacje lotnicze, a także  siatkówkę, lekkoatletykę, kolarstwo, piłkę nożną, piłkę ręczną, jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. To zaangażowanie doceniają konsumenci. Według najnowszych badań niemal co drugi Polak wymienia PKN Orlen jako najaktywniejszego sponsora sportu w kraju.

 

Absolutna większość (85%) Polaków uważa PKN Orlen za najaktywniejszego sponsora sportu spośród firm branży motoryzacyjnej. Twarzą tego zaangażowania jest Robert Kubica, którego osobę z PKN Orlen spontanicznie kojarzy niemal 70% respondentów. Ma to pozytywny wpływ na efektywność reklam, ale też kampanii społecznych, w które angażuje się polski kierowca Formuły 1. Wśród nich można wymienić wiosenną akcję PKN Orlen #DobryKierowca promującą odpowiedzialne zachowanie na drodze oraz kampanię #WspieramyPolskę budującą postawy patriotyzmu gospodarczego. Co czwarty polski kierowca deklaruje, że ze względu na współpracę Koncernu z Robertem Kubicą częściej korzysta z oferty stacji PKN Orlen. W ubiegłym roku Grupa Orlen odnotowała 4% wzrostu sprzedaży paliw, wyraźnie zwiększyła się także sprzedaż oferty pozapaliwowej, czyli np. produktów gastronomicznych.

 

Jesienna trasa bolidu Alfa Romeo Racing Orlen po Polsce:

- 12 września – 20 września – Stacja Paliw 1427 ul. Jerzmanowskiego, Kraków

- 22 września -29 września – Stacja Paliw 0228, ul. Ślężna, Wrocław

- 1 października - 7 października – Stacja Paliw 1327, ul. Piątkowska,  Poznań

- 9 października - 18 października – Płock (siedziba PKN Orlen)

- 21 października – 22 października – Kongres 590, Rzeszów

- 3 listopada – 16 listopada Stacja Paliw 0076, Gdańsk, al. Grunwaldzka 258

- 18 listopada - 28 listopada – Stacja Paliw MOP Machnacz przy  autostradzie A1 (kierunek Łódź)

- 30 listopada – 20 grudnia - Warszawa, Centrum Olimpijskie

  

Więcej o: Orlen, sponsoring

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij