Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Błędy w promocji miast

Opublikowano: 2012-11-15 13:29:17, przez: admin, w kategorii: Opinie

RZESZÓW. Trwa Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Fot. Adam Cyło

Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Fot. Adam Cyło

Bartłomiej Walas z Polskiej Organizacji Turystycznej zwrócił uwagę na błędy w promocji miast i regionów. Jednym z nich jest rozminięcie tego, co oferują miasta, z tym, co chcieliby zobaczyć turyści.

- Ktoś chciał pokazać japońskim dziennikarzom widok na warszawską Starówkę od strony Wisły – mówił. – Tymczasem ich zainteresowała sama Wisła, bo nigdy nie widzieli nieuregulowanej rzeki, z rosnącą na brzegach roślinnością.

Bartłomiej Walas podał też kilka ograniczeń w rozwoju turystyki. W Warszawie jest tylko jeden przewodnik znający język chiński (mandaryński), w Krakowie dwóch – mówił. – Tylko dwie restauracje są zgodne z chińskim standardem. Otwiera się teraz połączenie lotnicze Warszawa z Katarem, a wkrótce z Dubajem. Tymczasem ile restauracji serwuje jedzenie zgodne z muzułmańską tradycją halal.

ac

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij