Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Reklama dla Firm – konkurs dla małych przedsiębiorców

Opublikowano: 2012-08-16 11:00:00, przez: admin, w kategorii: Biznes

Rusza rejestracja do ogólnopolskiego konkursu „Reklama dla Firm”, w którym można wygrać kampanię reklamową. W ramach akcji Orange udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej.

Reklama dla Firm – konkurs dla małych przedsiębiorców

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą - niezależnie od tego, z usług którego operatora korzystają.  Akcja stanowi drugą odsłonę kampanii reklamowej prowadzonej w maju br. w ramach rebrandingu TP na Orange. O jej uruchomieniu, w nowej formule, zdecydowały wyniki – wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników i realny wpływ na ich działalność biznesową. Patronat nad projektem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. 

Jak wynika z badania przeprowadzonego w okresie od 28 maja do 12 czerwca br. przez Millward Brown SMG/KRC., z udziału w majowym etapie akcji reklamowej Orange zadowolonych jest aż 93% jej uczestników, 92% z nich deklaruje chęć ponownego uczestnictwa, a 88% poleciłoby akcję innym przedsiębiorcom. W grupie osób nie biorących udziału w akcji pozytywnie oceniła ją ponad 1/3 ankietowanych. Co ciekawe, osoby, które widziały reklamy przedsiębiorców mają zdecydowanie lepszą opinię o marce Orange niż ci, którzy reklam nie widzieli (odpowiednio 58% do 28%). Niemal połowa badanych w tej grupie zadeklarowała chęć udziału w powtórnej odsłonie akcji, przy czym odsetek ten dla osób, które zetknęły się z reklamą, wyniósł aż 67%.  

Niemal 3/4 uczestników  pierwszego etapu akcji reklamowej Orange odczuło pozytywny wpływ projektu na ich działalność biznesową. W wyniku prowadzonej wspólnie z operatorem kampanii reklamowej nastąpiła przede wszystkim poprawa wizerunku firmy, co deklaruje 72% uczestników akcji. Co ważne, udział w projekcie przełożył się również na realne wzrosty. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w majowej akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę ich firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Jednoznacznie pokazują, że współpraca między Orange a firmami w tak niestandardowej formie nie tylko spotkała się z pozytywnymi reakcjami, ale też przyniosła uczestnikom wymierne korzyści w postaci wzrostu liczby klientów czy transakcji. Myślę, że te działania są wiarygodnym dowodem na to, że chcemy realnie wspierać ich rozwój – mówi Mariusz Gaca, dyrektor wykonawczy ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów Orange Polska.

Do drugiej odsłony projektu Orange mogą zgłaszać się wszystkie osoby fizyczne w Polsce prowadzące działalność gospodarczą. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl od 9 sierpnia do 9 września br. Odpowiadając na pytanie „Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?”, przedsiębiorcy mają szansę otrzymać bezpłatny pakiet reklamowy obejmujący kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym przez uczestnika w momencie rejestracji. Na billboardach udostępnianych przez Orange znajdzie się hasło reklamowe lub nazwa i dane kontaktowe firmy. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 353 zwycięskich firm. Kampania zwycięzców konkursu obejmująca łącznie 49 miast w całej Polsce ruszy w październiku br.

kar

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij