Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Castrol szkoli pracowników warsztatów samochodowych

Opublikowano: 2016-03-01 00:02:00, przez: admin, w kategorii: Biznes

PODKARPACKIE. Każdego roku firma Castrol podejmuje szereg inicjatyw, mających na celu wspieranie serwisów nieautoryzowanych. Najnowszym projektem są działania marketingowe prowadzone lokalnie. Obecnie trwa akcja na terenie województwa podkarpackiego, ale w tym roku obejmie kolejne regiony Polski.

Fot. Castrol

Fot. Castrol

 

W ramach kampanii wszystkie niezależne warsztaty w wybranym regionie są odwiedzane przez terenowych doradców techniczno-handlowych, którzy prezentują najnowsze rozwiązania i technologie w zakresie środków smarnych, ofertę produktów Castrol oraz możliwości współpracy. Akcja pozwoli na budowanie bezpośrednich relacji, zwiększenie świadomości marki i przewagi konkurencyjnej oraz obecności marki Castrol w niezależnych punktach naprawczych. Do tej pory odwiedzono blisko 800 warsztatów w województwie podkarpackim, a w ponad 200 przeprowadzono szkolenia.

- Tego typu działania są bardzo przydatne. Sprzedawca może zaznajomić się z produktem i wyrobić sobie na jego temat opinię, dzięki czemu będzie umiał potem odpowiednio doradzić klientowi – mówi Ryszard Gwóźdź z warsztatu JBJ w Jarosławiu. - Klienci rzadko kiedy dysponują szczegółową wiedzą na temat olejów i zazwyczaj zdają się na doradztwo sprzedawcy.

Dlatego bardzo ważne jest, aby pracownicy stacji obsługi pojazdów posiadali możliwie szeroką wiedzę o olejach i silnikach, a także potrafili udzielić konsumentowi informacji na temat środków smarnych i doradzić mu najlepszy produkt do jego pojazdu. Badania przeprowadzone na zlecenie Castrol pokazały, że odpowiednio przeszkolony personel to klucz do sukcesu warsztatu samochodowego. Wśród cech pracowników szczególnie pożądana jest rzetelność i doświadczenie, a także umiejętność doradzenia klientowi oraz znajomość nowoczesnych technologii.

Oferta współpracy firmy Castrol z warsztatami niezależnymi jest dopasowana do potrzeb różnych serwisów, tak, aby każdy – bez względu na wielkość – mógł czerpać konkretne korzyści. Propozycją jest program Castrol Service Plus. W ramach projektu serwisy mogą skorzystać z propozycji łączącej w sobie zarówno wsparcie techniczne, szkolenia i rozwój mechaników, jak również atrakcyjny program lojalnościowy.

Badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Castrol w sierpniu 2014 r. na grupie 509 kierowców samochodów, którzy odwiedzili nieautoryzowany warsztat samochodowy przynajmniej raz w ciągu ostatnich 12 miesięcy, oraz 151 właścicieli warsztatów, których działalność obejmuje przede wszystkim naprawy pojazdów.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij