Klienci inspektoratu ZUS w Jarosławiu mogą liczyć na większy komfort obsługi
JAROSŁAW. Zakończyła się już modernizacja obiektu. Powstała też nowa sala obsługi klienta. Inwestycja kosztowała blisko 5 mln zł.
W ciągu ostatniego roku ZUS wyremontował kilkanaście punktów obsługi klienta w całej Polsce, jednak jarosławska inwestycja jest pierwszą tego typu realizacją na Podkarpaciu.
Budynek jarosławskiego oddziału ZUS jest obiektem trzykondygnacyjnym i częściowo podpiwniczonym. Posiada dwie klatki schodowe oraz windę osobową. Modernizacja obiektu rozpoczęła się w ubiegłym roku.
Zakres prac był dość duży. Przede wszystkim przebudowano pomieszczenia parteru. Zmienił się jego układ funkcjonalny – powstała tam właśnie pzestrzeń przeznaczona dla klientów ZUS. Sala obsługi klienta podzielona została na część ogólną oraz dwie części merytoryczne. Powstało też osobne pomieszczenie socjalne przeznaczone dla pracowników.
Gruntowny remont przeszły też sanitariaty (z wymianą sprzętów sanitarnych na wszystkich kondygnacjach). Zmodernizowano także większość instalacji (m.in. wod-kan i c.o. oraz wentylacja i klimatyzacja).
Wyremontowano zewnętrzne schody przy wejściu głównym oraz wiatrołap. Co nieco zmieniło się również w otoczeniu obiektu.









