Pracownik w Oddziale Organizacyjno - Kadrowym
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
BGM-I.111.1.2025
Dyrektor Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Starszy Inspektor
w Oddziale Organizacyjno - Kadrowym
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe w obszarze cyberbezpieczeństwa, bezpieczeństwa wewnętrznego, informatyki, teleinformatyki, telekomunikacji,
3) co najmniej 3-letni staż pracy,
4) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów prawnych z zakresu: - ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - rozporządzenie 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane ogólnym rozporządzeniem o ochroni danych (RODO), - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, - ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, - ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
2) Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10/11, oprogramowania biurowego rodziny MS Office.
3) Obsługa oprogramowania oraz aplikacji usług publicznych, np. ePuap, e-doręczenia.
4) Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
5) Znajomość zasad cyberbezpieczeństwa i ochrony dostępu do systemów informatycznych.
6) Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
7) Umiejętność sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, komunikatywność.
3. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) Koordynowanie i wykonywanie obowiązków Administratora wynikających z art. 24 oraz art. 32 rozporządzenia 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych
2) Współpraca z wyznaczonym dla Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa inspektorem ochrony danych (IOD) przy wykonywaniu obowiązków służbowych związanych z bezpieczeństwem danych osobowych.
3) Pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych (ASI), zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych oraz Instrukcją zarządzania systemami informatycznymi wykorzystywanymi do przetwarzania danych osobowych, sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń, w tym także prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych, nadzorowanie udostępnianie danych osobowych uprawnionych podmiotom.
4) Pełnienie funkcji Koordynatora podstrony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa.
5) Administracja i pomoc w eksploatacji zintegrowanego systemu informatycznego KOMADRES, a w tym pełnienie obowiązków Zarządcy ze strony Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa nad systemem KOMADRES,
6) Administrowanie programem Ewidencja Mienia Komunalnego (EMK).
7) Administrowanie systemem do obsługi wniosków o najem lokali, ewidencji lokali oraz budynków.
8) Administrowanie programem PŁATNIK.
9) Administrowanie systemem EZD RP.
10) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, systemowych i programowych w eksploatacji sprzętu komputerowego, przygotowywanie specyfikacji do zakupów sprzętu i oprogramowania komputerowego.
5. Warunki pracy na stanowisku:
Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego oraz narzędzi informatycznych.
Praca w budynku Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa (budynek piętrowy bez windy).
6. Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) Curriculum Vitae (życiorys),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy zawodowej lub doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia),
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia związanego z posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7) oświadczenie kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
8) w przypadku podania z inicjatywy kandydata danych osobowych innych, niż wymienione w art. 221 Kodeksu pracy i ustawie o pracownikach samorządowych (dane niewymagane w ogłoszeniu o naborze) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych dodatkowo, które nie są wymagane w ogłoszeniu, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.)”.
Oświadczenia, list motywacyjny oraz CV należy opatrzyć własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
8. Informacja o miejscu i terminie składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy składać w terminie do 24 października 2025 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko starszego inspektora w Oddziale Organizacyjno-Kadrowym Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa w terminie do dnia 24 października 2025 r.” bezpośrednio w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, 35 – 002 Rzeszów, Pl. Ofiar Getta 3 w sekretariacie biura - pokój nr 22 (II piętro) lub za pośrednictwem poczty.
Decyduje data wpływu dokumentów do biura. Aplikacje, które wpłyną do biura po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: ( http://bip.erzeszow.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa przy Pl. Ofiar Getta 3.
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja.2016 r.) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, Pl. Ofiar Getta 3, 35- 002 Rzeszów,
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych: e-mail: iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru;
4) W przypadku tzw. danych zwykłych podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy oraz ustawą o pracownikach samorządowych. W przypadku skorzystania z pierwszeństwa zatrudnienia osoby niepełnosprawnej jeśli znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO w związku z art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych. W przypadku oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Dane dodatkowe, podane dobrowolnie, które nie były wymagane w ogłoszeniu o naborze, przetwarzane są na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą można w dowolnej chwili wycofać;
5) Dane osoby, zatrudnionej w wyniku przeprowadzenia naboru będą przechowywane przez okres realizacji umowy o pracę oraz przez okres 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego zakończenia zatrudnienia;
6) Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty) lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru ( w przypadku niewyłonienia kandydata). Dotyczy to również ofert, nie spełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły do biura po upływie wyznaczonego terminu składania dokumentów. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone;
7) W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w obowiązujących przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych, tj. przez okres lat 5;
8) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, ich sprostowania na zasadach art. 16
RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, a także prawo
do cofnięcia w dowolnym momencie zgody w stosunku do przetwarzania danych
osobowych dokonywanego na jej podstawie; cofnięcie zgody nie wpływa
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem;
przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia danych – na zasadach
art. 17 RODO;
9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych;
10) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby
uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych
jest dobrowolne;
11) Odbiorcami danych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie
imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
będzie udostępniona na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń
w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa.
11. W Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa obowiązuje „Wewnętrzna procedura
zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Na wniosek kandydata
tekst procedury zostanie mu udostępniony w żądanej przez niego formie.
Do pobrania