Specjalista/specjalistka ds. kadr i płac
RZESZÓW.

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)
Samodzielny specjalista/specjalistka ds. kadr i płac
OPIS STANOWISKA
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne);
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do ZUS, US, PPK, GUS, PFRON;
Rozliczanie czasu pracy, w tym obsługa list obecności, urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych nieobecności;
Bieżąca współpraca z zespołami Finansów i Księgowości w kwestiach związanych z rozliczeniami płatności wynagrodzeń;
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze zleceniobiorcami;
Wystawianie odpowiednich zaświadczeń dla pracowników;
Sporządzanie zestawień i raportów z zakresu administracji płacowej;
Obsługa ZFŚS.
WYMAGANIA STANOWISKA
Wykształcenie wyższe;
Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze kadr i płac w tym prowadzenie samodzielnie dokumentacji pracowniczej i rozliczaniu wynagrodzeń;
Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy, przepisów o PPK;
Biegłość w obsłudze systemu Płatnik oraz znajomość systemu programu kadrowo-płacowego Comarch ERP Optima;
Umiejętność samodzielnego działania i podejmowania decyzji – identyfikowanie problemów i proponowanie rozwiązań;
Praktyczna znajomość MS Excel;
Dokładność, terminowość i dobra organizacja pracy.
OFERUJEMY
Umowę o pracę na 0,5 etatu;
Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań;
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00-9:00;
Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, warsztaty, kursy).
Aplikuj przez link