Pracownik administracyjno-biurowy (OSL)
MIELEC.

Fot. pixabay/CC0
Pracodawca oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności w branży lotniczej, ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole.
Płaca: 5 100 zł brutto
Miejsce pracy:
PPHU Royal Star Krzysztof Pawełek
Lotniskowa 16, 39-300 Mielec
Obowiązki:
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego, profesjonalna i sprawna obsługa Klientów, obsługa połączeń telefonicznych oraz e-maila,
dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentacji, przygotowywanie ofert szkoleniowych i umów na szkolenia, planowanie i rozliczanie lotów szkoleniowych, wystawianie dokumentów sprzedaży (obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego).
Wymagania
wykształcenie średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS OFFICE, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie, umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczność pod względem powierzonych zadań, prawo jazdy kat. B.
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres praca@royal-star.pl