Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
X Konferencja Bezpieczeństwo energetyczne – filary i perspektywa rozwoju
Rekrutacja na studia WSPiA
PKS Rzeszów - oferty pracy

Pracownik biurowy w szkole

Opublikowano: 2025-06-17 22:00:13, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

Referent

1. Nazwa i adres szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie, al. Tadeusza Rejtana 30, 35-310 Rzeszów

2. Wymiar czasu pracy: 1 etat - 40 godzin tygodniowo

3. Rodzaj umowy: umowa o pracę

4. Planowane zatrudnienie: 01.07.2025 r.

5. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie średnie,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.

6. Wymagania dodatkowe:

- co najmniej 2-letni staż pracy na takim samym lub podobnym stanowisku w szkole,

- wykształcenie adekwatne do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,

- znajomość przepisów prawa dotyczących udzielania zamówień publicznych, a w szczególności: ustawy Prawo zamówień publicznych,

- biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość systemu Windows, pakietów MS Office i Office 365 oraz poczty elektronicznej,

- znajomość i umiejętność pracy w systemach i aplikacjach wykorzystywanych w pracy w jednostkach oświatowych, a w szczególności: portal e-Zamówienia, Platforma VULCAN (Inwentarz),

- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

- umiejętność komunikacji interpersonalnej, dyspozycyjność, systematyczność, uczciwość,

kreatywność w działaniu, innowacyjność, zdecydowanie, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

7. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- znajomość, przestrzeganie i stosowanie przepisów prawa wymaganych na stanowisku,

- sprawowanie nadzoru nad pracownikami obsługi w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz wywiązywania się z powierzonych im obowiązków, w tym sporządzanie zakresów czynności pracowników obsługi, bieżące zlecanie prac i koordynowanie wykonania zadań,

- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości w złotych polskich 30 000 euro obowiązującym w szkole,

- gospodarowanie środkami czystości, w tym dystrybuowanie ich i rozliczanie zużycia,

- dbanie o terminowe przeprowadzenie okresowych kontroli stanu budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami i nadzór nad ich wykonywaniem, w tym prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, a w szczególności książki obiektu budowlanego,

- prowadzenie kontroli stanu technicznego i czystości w budynku szkoły i w wokół niego oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją, konserwacją i remontami urządzeń i instalacji znajdujących się w budynku szkoły, a w szczególności przygotowanie budynku szkoły do remontów poprzez sporządzanie planów remontów rocznych, w tym nadzór nad prawidłowym ich prowadzeniem oraz rozliczanie pod względem merytorycznym,

- prowadzenie rejestru zakupu i sporządzanie sprawozdań do celów statystycznych dotyczących spraw bazy materialnej jednostki,

- gospodarowanie majątkiem trwałym szkoły, w tym znakowanie zakupionego sprzętu i środków trwałych przy użyciu programu VULCAN Inwentarz oraz organizowanie pracy komisji inwentaryzacyjnej i przeprowadzenie procedury likwidacyjnej zużytych środków trwałych,

- aktualizowanie regulaminów dotyczących organizacji pracy szkoły (regulamin pracy , regulamin obiektów sportowych i korzystania z boisk szkolnych) oraz opracowywanie niezbędnych instrukcji, ich aktualizacja oraz egzekwowanie ich w miejscu pracy

- sporządzanie deklaracji dotyczących wywozu odpadów oraz podatku od nieruchomości,

- prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem budynku szkoły,

- nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i przepisów pożarowych przez pracowników,

- prowadzenie kart wyposażenia pracowników,

- zastępowanie innych pracowników administracji i pomoc w pracach administracyjnych na polecenie dyrektora szkoły.

8. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00,

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego,

- bezpośredni kontakt z pracownikami, rodzicami i uczniami szkoły.

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

10. Wymagane dokumenty:

- CV i list motywacyjny opatrzone własnoręcznym podpisem,

- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym stosunku pracy),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.

11. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie, al. Tadeusza Rejtana 30, 35-310 Rzeszów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór 2 na stanowisko - referent - w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 czerwca 2025 r. do godziny 10:00. Dokumenty aplikacyjne, które będą niekompletne lub wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie.

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informuję, że:

1. Administrator danych:

Administratorem podanych danych osobowych, jest Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4

w Rzeszowie, al. Tadeusza Rejtana 30, 35-310 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod3@erzeszow.pl

lub pisemnie na adres administratora danych.

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:

Dane osobowe przetwarzane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu

rekrutacyjnego, na podstawie :

a) art.6 ust.1 lit. c) RODO – w zakresie wskazanym w art.221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

b) art.6 ust.1 lit. b) RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed

zawarciem umowy,

c) art.6 ust.1 lit. a oraz art.9 ust.2 lit. a) RODO – w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa –

na podstawie udzielonej zgody.

4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych

osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do zakończenia

procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej zgody na wykorzystywanie danych osobowych

dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane przez 12 miesięcy

lub do momentu wycofania zgody.

6. Prawa osób, których dane dotyczą:

Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:

a) dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych

w art. 15 i 16 RODO,

b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – na zasadach

przewidzianych w art. 17 RODO),

c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO,

d) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyn – w sytuacji gdy

podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby, której dane dotyczą,

e) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych,

którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator

naruszył przepisy RODO.

7. Inne informacje:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu Pracy

i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie

rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij