Urzędnik - praca w Wydziale Polityki Społecznej
RZESZÓW.

Fot. ilustracyjne (pixabay/CC0)
ORA-K.2110.64.2025
Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Starszego Inspektora w Wydziale Polityki Społecznej (Referat ds. Kontroli i Monitoringu) Urzędu Miasta Rzeszowa
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku finanse, rachunkowość lub ekonomii,
- co najmniej 4-letni staż pracy, w tym doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych na stanowisku pracy księgowy lub główny księgowy,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o pomocy społecznej, prawo przedsiębiorców, opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- praktyczna znajomość aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość regulacji wewnętrznych obowiązujących w Urzędzie Miasta Rzeszowa w zakresie dotyczącym realizacji zadań przez Wydział Polityki Społecznej (Referat ds. Kontroli i Monitoringu),
- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym miasta Rzeszowa,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
- samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie kontroli finansowej podmiotów organizujących pracę z rodziną, placówek wsparcia dziennego, organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej, rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, placówek opiekuńczo- wychowawczych, domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy,
- prowadzenie kontroli finansowej w żłobkach, klubach dziecięcych oraz dziennych opiekunów działających na terenie Miasta w zakresie warunków i jakości świadczonej opieki,
- prowadzenie kontroli finansowej umów związanych z realizacją przez organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zadań publicznych z zakresu ochrony zdrowia, profilaktyki uzależnień oraz polityki społecznej,
- prowadzenie kontroli finansowej /wizyt monitoringowych zadań dofinansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
- prowadzenie kontroli finansowej /wizyt monitoringowych programów nadzorowanych i realizowanych przez wydział polityki społecznej, w tym programy zdrowotne, programy profilaktyczne,
- prowadzenie wizyt monitoringowych programów dotyczących zajęć sportowych i gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień realizowanych w rzeszowskich szkołach,
- prowadzenie postępowań kontrolnych planowanych, sprawdzających i doraźnych,
- sporządzanie protokołów kontroli, sprawozdań z kontroli oraz projektów wystąpień
pokontrolnych,
- kontrola finansowa umów realizowanych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej Centrum Leczenia Uzależnień w Rzeszowie,
- prowadzenie czynności związanych z wydawaniem opinii dotyczących spełnienia
wymagań sanitarno-lokalowych w klubach dziecięcych,
- prowadzanie postępowań w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie placówki
wsparcia dziennego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego
oraz komputerowego i narzędzi informatycznych,
- praca wymaga wyjazdów i wyjść bezpośrednio do podmiotów
kontrolowanych/monitorowanych, praca realizowana bezpośrednio w siedzibie
podmiotu kontrolowanego/monitorowanego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej
(świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności
prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Starszego Inspektora w Wydziale Polityki
Społecznej (Referat ds. Kontroli i Monitoringu) Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia
23 czerwca 2025 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
35-064 Rzeszów,
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
pisemnie na adres administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie
Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych
osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
lub tablicy ogłoszeń.
5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.