Praca biurowa w nadzorze budowlanym
RZESZOW.

Fot. pixabay/CC0
Stanowisko: Administrator
Obowiązki:
- Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie EZD RP
- Przyjmowanie korespondencji przychodzącej (wnioski, zawiadomienia, pisma)
- Prowadzenie ewidencji zawiadomień w Inspektoracie
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Wymagania
wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
obsługa komputera
znajomość MS Office w tym bardzo dobra znajomość programów EXCEL, WORD
znajomość funkcjonowanie systemu EZD RP
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
CV i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Adres
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rzeszowa
ul. Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów
Sposób aplikacji: w kopercie z dopiskiem Administrator osobiście do urzędu lub pocztą (liczy się data nadania).