Pracownik administracyjno-biurowy w bibliotece
KROSNO.

Fot. pixabay/CC0
Obowiązki:
- obsługa organizacyjno-administracyjna kancelarii biblioteki,
- koordynowanie i zarządzanie obiegiem oraz ewidencją dokumentów i korespondencji,
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych wg zapotrzebowania,
- przygotowywanie pism biurowych i dokumentacji administracyjnej,-
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej oraz pocztowej),
- prowadzenie procedur zamówień do 130 000 zł oraz procedur przetargowych,
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w bibliotece (rejestracja faktur, archiwizacja dokumentów, itp.),
- prowadzenie rejestrów i zestawień,
- realizowanie innych zadań poleconych przez przełożonych.
Umowa o pracę na czas określony, cały etat, jedna zmiana
Wymagania
znajomość języka angielskiego niższa średnio zaawansowana A2
wykształcenie wyższe
biegła obsługa komputera z obsługą internetu
doświadczenie zawodowe
teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów dotyczących ustawy prawo zamówień publicznych i procedur udzielania zamówień publicznych
znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym bibliotek i finansów publicznych
dobra organizacja pracy
Oferta również dla osób posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Adres: Krośnieńska Biblioteka Publiczna
Wojska Polskiego 41, 38-400 Krosno
Numer telefonu: 13 43-213-70
E-mail: biblioteka@kbp.krosno.pl