Praca w Straży Miejskiej
RZESZÓW.

Fot. Irena Gałuszka
Komendant Straży Miejskiej
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
strażnik miejski (1 etat) w Straży Miejskiej w Rzeszowie od dnia 06.06.2025 r.
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· ukończony 21 rok życia,
· korzystanie z pełni praw publicznych,
· pełna zdolność do czynności prawnych,
· wykształcenie co najmniej średnie,
· nienaganna, nieposzlakowana opinia,
· sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
· kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych (miejskich).
2. Wymagania dodatkowe:
· dobra znajomość topografii miasta Rzeszowa,
· znajomość ustaw o samorządzie gminnym, strażach gminnych, prawo o ruchu drogowym oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi,
· znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
· opanowanie i odporność na stres,
· wysoka kultura osobista,
· dyspozycyjność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
· zgodnie z art. 11 ustawy o strażach gminnych (Dz.U. 2021 r. poz. 1763 z późn. zm.),
4. Wymagane dokumenty:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr. 1 do ogłoszenia),
· kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
· kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
· kserokopie innych dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe kandydata,
· opinie z poprzednich miejsc pracy – mile widziane,
· oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
· oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
· oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego przestępstwo i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia).
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Straż Miejska; ul. Targowa 1; 35-064 Rzeszów, w terminie do dnia 16 czerwca 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko strażnik miejski.
Dokumenty, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): www.bip.erzeszow.pl, na tablicy ogłoszeń Straży Miejskiej w Rzeszowie oraz na stronie internetowej: http://www.sm.erzeszow.pl/
UWAGA
Straż Miejska w Rzeszowie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: - administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, - administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres poczty elektronicznej – iod@erzeszow.pl, - dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., - w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty, - dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, - posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, - ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, - podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru, - odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
Do pobrania