Urzędnik - obsługa przetargów
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Rzeszów, dnia 30.05.2025 r.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie ogłasza nabór na wolne samodzielne stanowisko
inspektora ds. zamówień publicznych
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, administracja, lub inny kierunek wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu zamówień publicznych,
- staż pracy – co najmniej 3 lata udokumentowanej pracy w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych , dyrektywa klasyczna 2014/24UE w sprawie zamówień publicznych oraz rozporządzeń i aktów wykonawczych do wymienionych ustaw,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel i MS Word,
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- duża odporność na sytuacje stresujące oraz pracę pod presją czasu,
- zdolności analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność i doświadczenie w pracy w zespole,
- odpowiedzialność, sumienność, dokładność, terminowość, opanowanie.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku,
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielnie zamówień publicznych w zakresie zadań MZD w Rzeszowie, przed i po przekazaniu dokumentów do Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa, w szczególności poprzez doradztwo w sporządzaniu wniosków o udzielenie zamówień publicznych, sprawdzanie ich pod względem formalnym oraz doradztwo z zakresu zastosowania ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności poprzez ustalenie czy możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych, których wartość jest niższa niż 130 000 zł, przed wszczęciem zamówienia, udział w wyborze najkorzystniejszej oferty oraz obsługę służbowej elektronicznej skrzynki pocztowej, na którą przesyłane są oferty,
- weryfikacja treści umowy o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym,
- weryfikacja wniosków o zgodę na wprowadzenie zmiany do umowy i aneksów do umów o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnym,
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych MZD w Rzeszowie,
- przygotowanie wstępnego planu/planu zamówień publicznych, jego monitorowanie i aktualizowanie w ciągu roku oraz udostępnianie na dysku sieciowym MZD do wglądu dla wszystkich pracowników,
- przygotowanie planu postępowań o udzielenie zamówień, jego monitorowanie i aktualizowanie w ciągu roku oraz udostępnianie w Biuletynie Informacji Publicznej i Biuletynie Zamówień Publicznych,
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku - zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów mogących świadczyć o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe: w przypadku posiadania,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku posiadania przez kandydata stopnia niepełnosprawności,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg w Rzeszowie osobiście lub pocztą na adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pok. 604, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Ogłoszenie o naborze na samodzielne stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych ”, w terminie do dnia 13.06.2025 r. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.bip.um.erzeszow.pl) oraz na tablicy informacyjnej MZD w Rzeszowie w budynku przy ul. Targowej 1 (VI piętro).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem .
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.
Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, Targowa 1, 35064 Rzeszów – reprezentowany przez Dyrektora, w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod2@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora.
2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
3. W przypadku osoby, która zostanie zatrudniona w wyniku naboru dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 57 z późn. zm.) Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty) lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru (w przypadku niewyłonienia kandydata). Dotyczy to również ofert, nie spełniających wymagań formalnych oraz tych, które wpłynęły do biura po upływie Wyznaczonego terminu składania dokumentów. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone; W przypadku kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl przepisów Kodeksu cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w obowiązujących przepisach prawnych, w tym przepisach archiwalnych;
4. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, sprostowania danych osobowych na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do żądania usunięcia danych osobowych na zasadach art. 17 RODO.
5. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
7. Odbiorcami będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. W zakresie odbiorców danych osobowych informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP UM Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń MZD w Rzeszowie.