Tylko jedna oferta na zaprojektowanie rozbudowy infrastruktury rowerowej w Przemyślu
PRZEMYŚL. Przynajmniej jej cena mieści się w założonym przez miasto limicie kosztów - 166 050 zł.

Fot. pixabay/CC0
Jedynym oferentem jest przemyskie Biuro Projektów Drogowych, które za realizację zamówienia zażyczyło sobie 147 600 zł.
Przypomnijmy, w mieście docelowo powstać mają kolejne ścieżki rowerowe i pieszo-rowerowe oraz towarzysząca infrastruktura.
Zamówienie dotyczy w szczególności projektów: poszerzenia zaprojektowanej ścieżki rowerowej do szerokości 2,50m (jest 2,0m) a biegnącej wybrzeżem rzeki Sanu wzdłuż ul. Wybrzeże J. Piłsudskiego, Jagiellońskiej i Sportowej - od kładki rowerowej do mostu kolejowego, na długości (ok. 832 m) oraz poszerzenia zaprojektowanej ścieżki rowerowej (do 2,50m) od ul. Ostrowskiej do ul. Wybrzeże Ojca Św. Jana Pawła II - biegnącej lewostronną tarasą rzeki San (ok. 1 371 m).
Powstać ma też dokumentacja - śieżki pieszej - na odcinku od schodów terenowych przy ul. Jagiellońskiej do mostu kolejowego, z przebiegiem wybrzeżem rzeki San wzdłuż ulicy Sportowej (ok. 165 m) i ścieżki rowerowej - na odcinku od istniejącej ścieżki rowerowej przy pompowni wody stoku narciarskiego do parkingu przy dolnej stacji wyciągu narciarskiego przy ul. Sanockiej (ok. 350 m).
Do tego miasto zamawia również projekt budowy oświetlenia wzdłuż ścieżek rowerowych - w sumie kilkadziesiąt latarni i lamp solarnych.
Projekty powinne być gotowe po 170 dniach od podpisania umowy z wyłonionym wykonawcą. Zamówienie realizowane jest w ramach ZIT MOF Przemyśl.
.