Cyfrowa Transformacja w Twojej Gminie
Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Ogłoszenie o naborze - urzędnik

Opublikowano: 2025-03-17 22:05:31, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy specjalisty ds. mienia gminy i gospodarki gruntami w Referacie Mienia Gminy i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miejskim w Boguchwale

ul. Suszyckich 33

36-040 Boguchwała

Liczba stanowisk pracy: 1 etat

I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania:

1. niezbędne:

1) Obywatelstwo polskie.

2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4) Nieposzlakowana opinia.

5) Wykształcenie wyższe, techniczne z zakresu geodezji.

6) Co najmniej trzyletni staż pracy na podobnym stanowisku pracy lub w wykonywaniu podobnych czynności.

7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

8) Znajomość:

− ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

− ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

− ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

− ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,

− ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,

− ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,

− rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości,

− rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,

− ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych,

− Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. dodatkowe:

1) Preferowani kandydaci posiadający doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego przy realizacji podobnych zadań.

2) Umiejętność analizy danych i stosowania przepisów prawa.

3) Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

4) Samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.

5) Biegła znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.

6) Znajomość na poziomie średnim programów graficznych ( QGIS lub innych programów GIS ).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości na cele szczególne.

2. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem spraw przed sądami administracyjnymi i sądami powszechnymi dotyczących gospodarki gruntami.

3. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i realizacją porozumień gminy z organami administracji państwowej lub samorządowej.

4. Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi.

5. Prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości.

6. Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości.

7. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów.

8. Prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.

9. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i aktualizacją opłat z tytułu użytkowania wieczystego .

10. Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd.

11. Nadzór i kontrola nad zasobem gminy, w tym uczestnictwo w prowadzonych pracach geodezyjnych.

12. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem nieruchomości przekazanych przez Agencje Nieruchomości Rolnych.

13. Prowadzenie postępowań w zakresie wywłaszczania nieruchomości na rzecz jednostki samorządu terytorialnego.

14. Opracowywanie projektów umów na udostępnianie nieruchomości dla przeprowadzenia urządzeń technicznych.

15. Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami administracji publicznej.

16. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie zadań objętych zakresem czynności.

17. Bieżąca aktualizacja BIP w odniesieniu do zadań objętych zakresem czynności.

18. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń Burmistrza, umów, porozumień i innych dokumentów w zakresie prowadzonych spraw oraz uzgadnianie ich treści z radcą prawnym.

19. Przygotowywanie analiz, informacji, zestawień i sprawozdań z zakresu zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku pracy.

20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, zgodnych z kwalifikacjami i wynikających z rodzaju umówionej pracy.

III. Warunki pracy:

1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała i teren Gminy Boguchwała.

2. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu.

3. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach w poniedziałki od 7.30 do 15.30.

4. Zatrudnienie – kwiecień 2025r.

5. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych.

6. Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze budynku /brak windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat niedostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/.

7. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach

samorządowych i Kodeksu pracy.

8. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

9. Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.800-5.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.

10. Dodatkowe korzyści z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Boguchwale:

a) regularne godziny pracy,

b) regularnie wypłacane wynagrodzenie,

c) dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej „trzynastka”,

d) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

e) możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach,

f) pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele remontowo-mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci).

IV.1. W miesiącu lutym 2025 roku poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Boguchwale, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 % .

2. Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i

społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę

upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na

stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje

osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, o których mowa w ust. 1.

V. 1. Wymagane dokumenty:

1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery

zawodowej,

3. własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się

o zatrudnienie,

4. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia

(wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa

Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz

dyscyplin artystycznych),

5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, przez

staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania,

wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw

pracy (ksero/skan całego dokumentu), a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu –

zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu, wskazujące datę jego rozpoczęcia,

6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który

zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia

21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

7. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o:

a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) nieposzlakowanej opinii,

c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw

publicznych,

e) nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym,

f) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

„Wyrażam/nie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w

ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty

ds. mienia gminy i gospodarki gruntami, przez Urząd Miejski w Boguchwale z siedzibą

przy ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała reprezentowany przez Burmistrz Boguchwały,

zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27

kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy

95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z dnia 2016.05.04),

ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r.

poz. 1135) oraz ustawą - Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. 2025, poz. 277)”,

g) stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. mienia gminy

i gospodarki gruntami,

8. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o zapoznaniu się

z regulaminem zgłaszania naruszeń prawa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale,

9. podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o znajomości przepisów

prawnych określonych w ogłoszeniu o naborze.

V.2. Dokumenty dodatkowe:

1. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego

w jednostkach samorządu terytorialnego przy realizacji podobnych zadań.

2. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach (np. zaświadczenia,

certyfikaty, referencje, zakresy czynności i inne dokumenty).

VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z podanym

imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym nadawcy oraz dopiskiem „Dotyczy naboru na

stanowisko specjalisty ds. mienia gminy i gospodarki gruntami” osobiście w Biurze

Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Boguchwale (parter), 36-040 Boguchwała

ul. Suszyckich 33 lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres w terminie do dnia

27 marca 2025 roku do godziny 15:30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne albo po upływie wskazanego w

ogłoszeniu terminu nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania

dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

2. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim

w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny

zostać złożone wraz z tłumaczeniem tłumacza przysięgłego na język polski.

3. Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej

na celu stwierdzenie zgodności kompletności zawartości i formy dokumentów

z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Osoby spełniające wymagania

formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i o miejscu przeprowadzenia

rozmowy kwalifikacyjnej.

4. Etapy rekrutacji:

a)weryfikacja złożonej przez kandydata dokumentacji;

b)rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną.

5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej /www.bip.boguchwala.pl/ oraz na tablicy informacyjnej

w Urzędzie Miejskim w Boguchwale.

6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji,

zostaną dołączone do jego akt osobowych po nawiązaniu z nim stosunku pracy.

7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni

i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru przechowuje

się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranej osoby. Po upływie wskazanego

terminu dokumenty aplikacyjne podlegają zniszczeniu.

8. Pozostali kandydaci, którzy nie zostali najwyżej ocenieni i ich dane nie zostały

umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru osobiście odbierają swoje

dokumenty aplikacyjne przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach

naboru w Urzędzie Miejskim w Referacie Organizacyjnym.

9. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, o których mowa w ust. 8 nie odebrane

w terminie, podlegają zniszczeniu.

10. W Urzędzie Miejskim w Boguchwale Zarządzenie Nr 120.70.2024 Burmistrza

Boguchwały została przyjętą procedura zgłaszania naruszeń prawa. Z Regulaminem

zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miejskim w Boguchwale można zapoznać się na stronie

BIP, w zakładce INNE – ochrona sygnalistów, link: https://bip.boguchwala.pl/pl/408-

inne/12306-ochrona-sygnalistow.html.

 

 Do pobrania

Oświadczenia kandydata

Oświadczenie o znajomości przepisów

Oświadczenie o zapoznaniu z regulaminem zgłaszania naruszeń prawa

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Klauzula informacyjna

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij