Pracownik biurowy w Izbie Wytrzeźwień
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
.
Izba Wytrzeźwień w Rzeszowie ul. Kochanowskiego 17
35-201 Rzeszów
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. administracyjno - pracowniczych
1. Wymagania niezbędne
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolnosć do czynności prawnych,
-
wykształcenie wyższe magisterskie,
-
5-letni staż pracy,
-
znajomość przepisów ustawy Kodeks pracy,
-
znajomośc przepisów ustawy Kodeks postępowanła administracyjnego,
-
znaJomośc przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Wymagania dodatkowe
-
umiejętność stosowania przepisów z zakresu prawa pracy,
-
bardzo wysokie umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
-
dobra znajomość i umiejętności wykorzystania programów biurowych typu: WORD, EXCEL,
-
umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych,
-
samodzielność, komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy,
3. Do zakresu wykonywanych zadan na stanowisku należy
-
prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
sporządzanie harmonogramów pracy
-
prowadzenłe kartotek czasu pracy i rozliczanie czasu pracy,
-
dokonywanie sprawozdawczości związanej z zatrudnieniem,
-
sporządzanie pism i odpisywanie na bieżącą korespondencję kierowaną do IW
-
ewidencja składników majątkowych izby, prowadzenie magazynu,
-
wydawanłe materiałów biurowych, środków czystości oraz leków,
-
nadzór nad sprawami związanymi z przeglądami okresowymi, konserwacją i naprawami
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku zakres obowiązkow na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Izbie Wytrzeźwien w Rzeszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, opatrzony własnoręcznym podpisem,
-
list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszenstwa w zatrudnieniu z chwilą, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, opatrzony własnoręcznym podpisem i bieżącą datą
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Izby lub przesłać pocztą na adres. Izba Wytrzeźwień w Rzeszowie, ul. Kochanowskiego 17, 35-201 Rzeszów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko samodzielnego referenta ds. administracyjno-pracowniczych” w terminie do dnia 28.03.2025 r. (liczy się data wpływu do Izby). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Niekompletne dokumenty nie będą brane pod uwagę Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(https://bip.erzeszow.pl), oraz na tablicy informacyjnej Izby Wytrzeźwień w Rzeszowie przy ul Kochanowskiego 17
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie do wglądu w pokoju kadr Izby Wytrzeźwień w Rzeszowłe
Dane osobowe — klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja.2016 r.) informuję, że
l) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Wytrzeźwień w Rzeszowie, kontakt z inspektorem ochrony danych: e-mail: iod2@erzeszow.pl lub przez adres administratora;
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru;
-
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów ustawy Kodeks Pracy, ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych wykraczających poza unormowane przepisami prawa;
-
W przypadku zatrudnienia Pani/Pana dokumenty zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej tj. przez okres zatrudnienia i 10 lat po ustaniu zatrudnienia;
-
Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, tj. od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze lub od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w przypadku niewyłonienia kandydata. Dotyczy to także ofert, nie spełniających wymagań formalnych i tych, które wpłynęły do biura po upływie terminu składania dokumentów. Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone;
-
W przypadku kandydatów spełniających wymagania formalne zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru, dane osobowe w zakresie imłenia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego przechowywane będą w dokumentacji z przeprowadzonego naboru z uwzględnieniem okresów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów archiwalnych, tj. przez okres lat 5;
-
Przysługuje Pani/Panu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych na zasadach art. 15 RODO, sprostowania danych osobowych na zasadach art. 16 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania na zasadach art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia danych — na zasadach art. 17 RODO,
-
Przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
-
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne
-
Odbiorcami danych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Informacja o wynikach naboru w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego będzie udostępniona na stronie BIP Urzędu Miasta Rzeszowa oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie administratora.