Urzędnik ds. obsługi klientów i korespondencji
RZESZÓW.

Stanowisko ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
ZUS Oddział w Rzeszowie
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej:
Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klientów.
Mile widziane:
- min. 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą spraw płatników składek i ubezpieczonych
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- znajomość przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- elastyczną
- nastawioną na rozwój
- zorientowaną na klienta
- posiadającą umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w trudnych sytuacjach
zachęcamy do aplikowania na powyższe stanowisko.
Wymagane dokumenty:
CV
list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat
dokumenty potwierdzające wykształcenie
dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie.
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
Termin, do którego należy składać dokumenty 13-03-2025
Oferujemy
umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy merytorycznej z zakresu podanego w ogłoszeniu oferty pracy oraz rozmowę kwalifikacyjną
skontaktujemy się e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
dokumenty złożone po terminie, oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy),
budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.