Pracownik spółki lotniskowej (biuro)
JASIONKA.

Fot. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka
Specjalista ds. Finansów i projektów unijnych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowany profil ekonomiczny,
- minimum 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku (2 lata stażu pracy należy udokumentować w CV poprzez podanie nazw projektów współfinansowanych ze środków unijnych oraz zakresu obowiązków realizowanych w projekcie),
- znajomość procedur i działań związanych z rozliczaniem, raportowaniem i sprawozdawczością projektów współfinansowanych ze środków UE,
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz zasad ewidencji księgowej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego Excel,
- znajomość język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B,
- terminowość, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność i inicjatywa w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy.
Zakres obowiązków:
- rozliczanie zadań wchodzących w skład projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
- monitorowanie finansowe projektów zgodnie z przyjętym harmonogramem,
- przygotowywanie i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz planów płatności,
- współpraca z jednostkami doradczymi lub monitorującymi w zakresie analizy finansowo-księgowej projektów,
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowym,
- sporządzanie zestawień, sprawozdań i wniosków zgodnie z wymogami Agencji Wykonawczej UE,
- monitorowanie realizacji zawartych umów w zakresie finansowym,
- realizacja zadań finansowych w zakresie promocji projektów,
- przygotowywanie raportów rzeczowo finansowych z realizacji projektów,
- udział w rozliczeniach finansowych z kontrahentami (obsługa rozrachunków spółki)
- udział w rozliczaniu działalności operacyjnej spółki, wystawianie faktur sprzedaży, uzgadnianie danych operacyjnych do wystawienia faktur sprzedaży,
- udział w sprawozdawczości statutowej (miesięcznej, rocznej) w zakresie rachunkowości projektów unijnych i rachunkowości statutowej w zakresie przychodów spółki.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu).
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów dla pierwszej tury mija 07.03.2025 r. W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze termin nadsyłania dokumentów dla drugiej tury mija 23.03.2025 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy nadsyłać na adres e-mail: rekrutacja@rzeszowairport.pl.
Załączniki:
zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji
klauzula informacyjna - rekrutacja