Życzenia starosty rzeszowskiego Krzysztofa Jarosza z okazji Wielkanocy 2025
Studiuj transport - spedycję - logistykę

Urzędnik (Urząd Miasta)

Opublikowano: 2025-02-21 21:45:26, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay/CC0

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay/CC0

 

ORA-K.2110.21.2025

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Inspektora w Wydziale Kultury i Dziedzictwa Narodowego

(Referat ds. upowszechniania kultury)

Urzędu Miasta Rzeszowa

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie wyższe magisterskie,

- wymagany profil: archeologia, architektura, architektura krajobrazu, konserwacja

zabytków, prawo

- co najmniej 3-letni staż pracy,

- kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni

praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:

- praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach

samorządowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o bezpieczeństwie imprez

masowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, prawo

zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,

- praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,

- bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym miasta

Rzeszowa,

- bardzo dobra znajomość przynajmniej jednego języka obcego,

- biegła znajomość obsługi komputera, w tym Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),

- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,

- komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,

swoboda w wypowiadaniu się, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- prowadzenie całokształtu spraw związanych z rewaloryzacją cmentarza

żydowskiego przy ul. Dołowej, współpraca w tym zakresie z Gminą żydowską, NGO,

pozyskiwanie środków zewnętrznych,

- współpraca z Miejskim Konserwatorem Zabytków, Architektem Miasta oraz innymi

jednostkami organizacyjnymi m.in. Biurem Gospodarki Mieniem, Zarządem Zieleni

Miejskiej, Miejskim Zarządem Dróg w zakresie działań kulturalnych w szczególności

w kwestii rewaloryzacji cmentarza żydowskiego,

- przygotowanie od strony merytorycznej i formalnoprawnej przetargów oraz

prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenie zamówień publicznych

przeprowadzonych w trybach określonych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,

- opracowywanie diagnoz, raportów i zestawień porównawczych na potrzeby realizacji

zadań Wydziału, w szczególności dotyczących organizacji działalności innych

instytucji kultury w Polsce oraz Strategii Rozwoju Publicznego i Strategii Rozwoju

Kultury,

- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przeprowadzanie planowych i doraźnych

kontroli merytorycznych z zakresu określonych zadań i obowiązków,

- opracowywanie aktów prawnych instytucji kultury Gminy Miasto Rzeszów

wymagających akceptacji Prezydenta Miasta Rzeszowa lub Rady Miasta Rzeszowa

tj. statuty i regulaminy organizacyjne, w tym przygotowywanie uchwał na sesje Rady

Miasta Rzeszowa,

- współpraca z rzeszowskim środowiskiem twórczym w zakresie prezentacji dorobku

artystycznego w kraju i za granicą,

- pomoc w organizacji cyklicznych imprez miejskich oraz wydarzeń okolicznościowych

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia posła Zdzisława Gawlika z okazji Wielkanocy

i kulturalnych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego

oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów

o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów

o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej

(świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności

prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym

podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na

adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych

kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Wydziale Kultury

i Dziedzictwa Narodowego (Referat ds. upowszechniania kultury) Urzędu Miasta Rzeszowa,

w terminie do dnia 24 lutego 2025 r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji

Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,

35- 064 Rzeszów.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym

podpisem.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,

35-064 Rzeszów,

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub

pisemnie na adres administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie

Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych

osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.

4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta

lub tablicy ogłoszeń.

5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą

przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych

kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury

naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.

6. Posiada Pani/Pan prawo do:

a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,

e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

Życzenia posłanki Teresy Pamuły

7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu

pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć

w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Do pobrania 

Załączniki:

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij