Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
 

Praca w Urzędzie (promocja)

Opublikowano: 2025-02-14 10:05:46, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PRZEMYŚL.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
podinspektora – wieloosobowe stanowisko do spraw komunikacji społecznej
w Wydziale Promocji i Kultury w Urzędzie Miejskim w Przemyślu

 

Wymiar etatu: 1 etat.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: 5.200,00 zł brutto.

 

1. Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

Wymagania niezbędne, a w szczególności:

  1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe, a w szczególności:

  1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, administracja, politologia, public relations, marketing, socjologia,
  2. preferowane posiadanie stażu pracy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej,
  3. posiadanie znajomości przepisów:
  • ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. - Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 1914 t.j.),
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 t.j.),
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm),
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.),
  • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 t.j.),
  • ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902 t.j.),
  • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.),

4. umiejętności i cechy, które kandydat powinien posiadać:

  •  umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawa,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność obsługi komputera oraz aplikacji biurowych (Microsoft Office),
  • umiejętność pracy w zespole i radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zdolności analityczne,
  • dyspozycyjność,
  • uczciwość, dokładność, systematyczność, samodzielność, komunikatywność, kultura osobista.

2. Zadania wykonywane na stanowisku objętym naborem:

  • opracowywanie i publikowanie informacji na stronie internetowej urzędu oraz w mediach społecznościowych,
  • przygotowywanie komunikatów prasowych i informacji dla mediów,
  • utrzymywanie kontaktów z mediami oraz organizowanie konferencji prasowych,
  • tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych dla mieszkańców,
  • współpraca z innymi wydziałami i jednostkami w zakresie opracowywania treści komunikacyjnych,
  • prowadzenie i aktualizowanie profili urzędu na Facebooku, Twitterze, Instagramie i innych kanałach komunikacyjnych,
  • przygotowywanie i realizacja kampanii informacyjnych dotyczących działań urzędu,
  • analiza zmian w przepisach dotyczących komunikacji społecznej i dostępu do informacji publicznej,
  • śledzenie nowych narzędzi komunikacyjnych i rekomendowanie ich wdrożenia,
  • monitorowanie opinii publicznej oraz reagowanie na bieżące wydarzenia i zapytania,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami publicznymi,
  • wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego, a wynikających z rodzaju umówionej pracy,
  • zastępowanie pracownika zgodnie z zasadami określonymi zarządzeniem w sprawie wewnętrznych struktur jednostek organizacyjnych urzędu oraz zasad zastępstw.

3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku pracy, którego nabór dotyczy:

Warunki dotyczące rodzaju pracy i sposobu wykonywania zadań na stanowisku pracy:

Praca wykonywana na II piętrze, w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych.

Podstawowe zadania na stanowisku pracy wymagają ciągłej pracy przy monitorze komputera.

Realizacja zadań wymaga dostarczania dokumentów do jednostek organizacyjnych urzędu mieszczących się w innych budynkach, z których nie wszystkie wyposażone są w windy.

Praca wymagająca dyspozycyjności (praca w dni wolne od pracy w związku z obsługą fotograficzną i multimedialną przedsięwzięć i uroczystości państwowych).

Miejsce wykonywania pracy:

Urząd Miejski w Przemyślu, Wydział Promocji i Kultury, Rynek 1, 37- 700 Przemyśl.

4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

5. O stanowisko objęte naborem poza obywatelami Rzeczpospolitej Polskiej nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej lub obywatele innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

6. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy (CV),
  3. kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe i posiadane obywatelstwo,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy lub doświadczenie zawodowe: świadectw pracy, zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia, opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy,
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko,
  9. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 - 3 oraz 6 - 9 powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Wzory dokumentów, o których mowa w punkcie 3 oraz 6 - 9 można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu pod adresem: http://www.bip.przemysl.pl   w zakładce „Oferty pracy – Dokumenty do naboru” lub poniżej

 

Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc (32,00KB) 
Wzór oświadczenia do naboru dla wszystkich kandydatów (13,56KB)
Wzór oświadczenia do naboru - dodatkowo dla kandydatów na stanowiska kierownicze (13,41KB)
Wzór klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (16,85KB)

.

7. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora – wieloosobowe stanowisko do spraw komunikacji społecznej w Wydziale Promocji i Kultury w Urzędzie Miejskim w Przemyślu” w terminie do dnia 24 lutego 2025r.

Oferty należy składać do Kancelarii Ogólnej  Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1, 37-700 Przemyśl lub przesłać za pośrednictwem urzędu pocztowego. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Przemyślu, tj. we wtorki od godz. 730 do godz. 1600  w Kancelarii Ogólnej, a w pozostałe dni pracy od godz. 730 do godz. 1530. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Przemyślu po upływie wskazanego wyżej terminu - nie będą rozpatrywane.

8. Tylko kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani pisemnie lub telefonicznie o jego terminie.

9. Informacja o wyniku naboru, po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1 (II piętro).

10. Wybrany kandydat podejmujący zatrudnienie, zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

11. Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy może zostać skierowany do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.

12. Kandydaci, którzy nie zostaną wybrani mogą odebrać dokumenty w okresie do 3 miesięcy od dnia ogłoszenia naboru. Dokumenty można odebrać w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Przemyślu, Rynek 1, II piętro, pok. 34. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone po upływie określonego terminu, przy czym dokumenty złożone w oryginale potwierdzające, w szczególności, wykształcenie, staż pracy, doświadczenie zawodowe kandydata będą odsyłane na adres podany przez kandydata.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej RODO informuję, że:
Administratorem Pana(i) danych osobowych jest Prezydent Miasta Przemyśla, Rynek 1, 37-700 Przemyśl, kontakt e-mail: kancelaria@um.przemysl.pl. W Urzędzie Miejskim w Przemyślu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 16/675-21-14 lub adresem e-mail: bbi@um.przemysl.pl.
Pana(i) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c, lub art. 9 ust. 2 lit. a, b, j ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu. Przekazanie danych osobowych wynika z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 t.j.), przepisów wykonawczych do Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135 t.j.).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanym dalej RODO informuję, że:
Pana(i) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164 z późn. zm.), rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)  oraz procedur wewnętrznych.
W związku z przetwarzaniem przez administratora Pana(i) danych osobowych, przysługuje Panu(i) prawo do:- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Prezydent Miasta Przemyśla; - sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO.
W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemyślu Pana(i)  danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu(i) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860-70-86).
Decyzje podejmowane wobec Pana(i) danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosuje się wobec nich profilowania.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procedury naboru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Niepodanie Pana(i) danych będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji wobec Pana(i) procedury naboru w Urzędzie Miejskim w Przemyślu.
Jednocześnie zgodnie z art. 17 RODO:
Przysługuje Panu(i) prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli: - dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; - cofnie Pan(i) zgodę, na której opiera się przetwarzanie Pana(i) danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a, i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania; - wnosi Pan(i) sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania; - dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Nie ma zastosowania w/w art. w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wypełniania szczególnych praw przez administratora: - do celów archiwalnych (art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach); - do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; - do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji.

Do pobrania

Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc (32,00KB) 

Wzór oświadczenia do naboru dla wszystkich kandydatów (13,56KB)

Wzór oświadczenia do naboru - dodatkowo dla kandydatów na stanowiska kierownicze (13,41KB)

Wzór klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (16,85KB)

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij