Pracownik biurowy (zespół administracyjno-obsługowy)
KROSNO.

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay/CC0
PODKARPACKIEGO ZESPOŁU PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
O G Ł A S Z A
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W PODKARPACKIM ZESPOLE PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
UL. ROMANA NIEDZIELSKIEGO 2, 35-036 RZESZÓW
1. Pracodawca:Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów.
2. Miejsce wykonywania pracy: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie Oddział w Krośnie, ul. Grodzka 45b, 38-400 Krosno.
3. Stanowisko: Specjalista, Zespół Pracowników Administracyjno-Obsługowych w Krośnie
4. Na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego: TAK / NIE
5. Opis stanowiska - do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
-
Aktywny udział w organizowaniu różnych form doskonalenia, współpracy i wymiany doświadczeń dla klientów PZPW.
-
Przyjmowanie zgłoszeń na formy doskonalenia – obsługa SAS.
-
Informowanie zainteresowanych o terminach, miejscu, warunkach i innych istotnych parametrach organizacyjnych form doskonalenia.
-
Przekazywanie świadectw, zaświadczeń, dyplomów i ich odpisów oraz duplikatów.
-
Przekazywanie klientom PCEN informacji o możliwościach, formach i zasadach doskonalenia lub podnoszenia kwalifikacji w PCEN.
-
Gromadzenie informacji o zrealizowanych przez PCEN formach doskonalenia.
-
Prowadzenie i aktualizacja bazy danych o zasobach baz szkoleniowych własnych i zewnętrznych.
-
Prowadzenie księgi inwentarzowej Oddziału.
-
Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych na koncie 013 i ewidencji pozabilansowej.
-
Rozliczanie inwentaryzacji.
-
Przygotowywanie umów najmu i innych usług funkcjonalnych obiektu.
-
Informowanie dyrektorów szkół, nauczycieli, pracowników JST o zasadach rekrutacji i uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez PCEN.
-
Współpraca z Działem Rozwoju i Promocji, aktualizacja informacji o działalności Oddziału w mediach społecznościowych i na stronie internetowej PCEN.
6. Warunki pracy na danym stanowisku:
-
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
miejsce pracy – Krosno, ul. Grodzka 45b,
-
stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, osób niedowidzących oraz niesłyszących i głuchoniemych,
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa komputera, drukarek
i innych narzędzi informatycznych, -
praca wymagająca bezpośredniej współpracy z klientami oraz innymi pracownikami PZPW.
-
budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska na II piętrze, brak windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej, podjazd dla osób niepełnosprawnych,
-
pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
7. W poprzednim miesiącu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.
8. Niezbędne wymagania:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wymagane wykształcenie: średnie ogólne i minimum 3 – letni staż pracy lub wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
9. Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych (skaner, drukarka),
-
doświadczenie w obsłudze programów i aplikacji (Microsoft Office, Microsoft Excel, programy graficzne, media społecznościowe),
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy i pracy w zespole,
-
komunikatywność.
10.Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia);
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
-
oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim;
-
oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych; -
oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych w Podkarpackim Zespole Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie.
11. Postanowienia końcowe:
-
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 18.02.2025 r., do godz. 15:00 na adres: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów w zamkniętych kopertach z dopiskiem:„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista w Dziale Zespół Pracowników Administracyjno-Obsługowych w Krośnie”. Szczegółowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 17 85 340 97 wew. 37 lub pisząc pod adres email: kadry@pzpw.pl
-
O zakwalifikowaniu do kolejnych etapów naboru kandydaci będą powiadomieni pocztą tradycyjną, elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.
-
Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
Oferty, które wpłyną niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Administrator: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie. Kontakt: ul. Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, e-mail: biuro@pzpw.pl. Inspektor ochrony danych osobowych: iod@pzpw.pl. Cel: Prowadzenie rekrutacji na wybrane stanowisko lub stanowiska pracy. Przysługujące prawa: prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia swoich danych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę) do innego administratora. Posiadacie Państwo także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że wykorzystujemy informacje dotyczące Państwa osoby z naruszeniem przepisów prawa.
Macie Państwo także prawo wycofania zgody na wykorzystanie danych osobowych w procesie rekrutacji, w zakresie danych udostępnionych dobrowolnie, które nie działa jednak wstecz - oznacza to, że wywołuje skutek począwszy od momentu w którym zostało przekazane do wiadomości Administratora. Fakt wycofania zgody pozostaje zatem bez wpływu na zgodność z prawem tego przetwarzania, którego dokonano przed momentem wycofania udzielonej wcześniej zgody.
Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie.
Polityka prywatności: www.pcen.pl lub https://pzpw.bip.gov.pl/ zakładce „Ochrona danych osobowych”
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.docx (32,95 KB)
Klauzula_Informacyjna.docx (48,28 KB)
Oświadczenie - sygnaliści.pdf (17,05 KB)
Procedura zgloszń wewnętrznych PZPW.pdf (775,24 KB)