Pracownik administracyjno-biurowy (Urząd Statystyczny)
RZESZÓW.
![test Fot. pixabay/CC0](https://gospodarkapodkarpacka.pl/img/dynamic/large/51924.jpg)
Fot. pixabay/CC0
Urząd Statystyczny w Rzeszowie
35-959 Rzeszów Ul. Jana III Sobieskiego 10
Ogłoszenie nr 147890 / 05.02.2025
Młodszy Specjalista
Do spraw: Obsługi Administracyjnej Urzędu w Wydziale Organizacji
Osoba na tym stanowisku:
Współuczestniczy w planowaniu i sprawozdawczości z realizacji budżetu zadaniowego w części sprawnościowej i współpracuje w tym zakresie z Wydziałem Ekonomicznym oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, a także bierze udział w sporządzaniu sprawozdań z wykonania planu działania oraz wykonania wydatków budżetu państwa w układzie zadaniowym,
Uczestniczy w pracach związanych z planowaniem kosztów związanych z realizacją prac wynikających z programu badań statystycznych statystyki publicznej,
Wykonuje prace w zakresie rozliczania czasu pracy pracowników w rozbiciu na kody jednostek kalkulacyjnych,
Współuczestniczy w wykonywaniu oraz dokumentowaniu zadań związanych z prowadzeniem kontroli wewnętrznych, analizuje wyniki kontroli, monitoruje działania naprawcze,
Gromadzi dokumentację związaną z przeprowadzonymi w Urzędzie kontrolami zewnętrznymi oraz monitoruje wykonywanie zaleceń pokontrolnych.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w zakresie pracy biurowej
Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
Myślenie analityczne,
Komunikacja interpersonalna i pisemna,
Rzetelność,
Współpraca,
Znajomość Pakietu MS Office,
Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
Znajomość ustawy o statystyce publicznej,
Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - A2
Co oferujemy
Ruchomy czas pracy
Indywidualny rozkład czasu pracy
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
Stabilna praca,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Stałe wynagrodzenie,
Dodatek stażowy za wieloletnią pracę w wysokości 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
Możliwość dokształcania się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
Dofinansowanie do zakupu okularów,
Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
Oferta grupowego ubezpieczenia pracowniczego.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Praca w siedzibie Urzędu,
Praca biurowa,
Praca przy monitorze ekranowym,
Możliwe delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Użytkowanie sprzętu biurowego,
Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
W budynku znajduje się winda,
Przed budynkiem od strony ul. Kopernika znajduje się winda dla wózków inwalidzkich.
Dodatkowe informacje
Zachęcamy do przesyłania tylko tych dokumentów, które są wymagane w ofercie oraz do podania numeru telefonu lub adresu e-mail co ułatwiłoby kontakt z Państwem.
Oferty złożone lub nadane po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W ofercie należy podać numer ogłoszenia na które składana jest oferta.
Złożone dokumenty będą zweryfikowane pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego.
Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.
Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny podpis kandydata - w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów formalnych.
W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych. W celu uniknięcia wątpliwości co do treści składanych oświadczeń sugerujemy korzystanie z wzorów załączonych w ogłoszeniu.
Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można odebrać je w Urzędzie.
W przypadku składania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej wymagane w ogłoszeniu dokumenty powinny być przesłane w formie skanów, a następnie oryginały własnoręcznie podpisanych dokumentów, powinny być dostarczone najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej (do wglądu).
Ogłoszenie jest opublikowane w KPRM oraz BIP Urzędu, nie ponosimy odpowiedzialności za treść przedruków umieszczanych w innych miejscach.
Wśród wzorów oświadczeń załączonych w ogłoszeniu znajduje się wzór zgody dla kandydatów przekazujących w aplikacji dane szczególnej kategorii.
Urząd Statystyczny w Rzeszowie wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która określa zasady i tryb zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Statystycznym w Rzeszowie. Treść powyższej Procedury dostępna jest na stronie internetowej https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-rzeszowie/zgloszenia-naruszen/
Prosimy o zapoznanie się z treścią Procedury wewnętrznej dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa oraz o wypełnienie oświadczenia o zapoznaniu się z Procedurą stanowiącego Załącznik nr 2 do Procedury.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Rekrutacja w Urzędzie Statystycznym w Rzeszowie przebiega w trzech etapach: weryfikacja formalna, pisemny test wiedzy i umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty niezbędne:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do 18 lutego 2025
APLIKUJ ELEKTRONICZNIE RekrutacjeUSRZE@stat.gov.pl
lub w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147890" na adres:
Urząd Statystyczny w Rzeszowie
ul. Jana III Sobieskiego 10
35 – 959 Rzeszów
Dokumenty aplikacyjne mogą być składane również w formie elektronicznej na Platformie ePUAP (adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /3599kkchr7/SkrytkaESP) albo poczty elektronicznej na adres RekrutacjeUSRZE@stat.gov.pl . Dokumenty składane przez ePUAP muszą być opatrzone podpisem elektronicznym spełniającym wymagania określone w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (bezpieczny podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
17 8535210 wewn. 304 lub 305
lub mailowego na adres: RekrutacjeUSRZE@stat.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Rzeszowie, mający siedzibę w Rzeszowie (35-959 Rzeszów), przy ul. Jana III Sobieskiego 10, zwany dalej „Administratorem”;
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować poprzez: -pocztę tradycyjną adres: IOD Urząd Statystyczny w Rzeszowie, ul. Jana III Sobieskiego 10, 35-959 Rzeszów; -pocztę elektroniczną; adres e-mail: IOD_USRZE@stat.gov.pl Do IOD proszę kierować tylko sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi techniczne i organizacyjne na rzecz Urzędu, tj. dostawcy usług IT wykorzystywanych przy przetwarzaniu lub osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom;. W związku z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz miejsca zamieszkania (miejscowość) osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane