Asystentka zarządu/sekretarka
BRZOZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Obowiązki:
dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji, redagowanie pism, prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, organizacja spotkań i podróży służbowych, przygotowywanie raportów i prezentacji, obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości, nadzór nad stanem zapasów materiałów biurowych.
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 2 800 zł
Wymagania
biegła znajomość obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, kultura osobista, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu, asertywność, stanowczość i odpowiedzialność, prawo jazdy kategorii B.
Kontakt przez OHP
Zadwór 5, 38-440 Iwonicz, powiat krośnieński
Osoba do kontaktu: Edyta Ostrowska
Numer telefonu: 134250269











