Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Dni Funduszy Europejskich w Podkarpackim Centrum Innowacji
Wesołych Świąt życzy Smak Górno

Praca w Zagranicznym Biurach Handlowych (obsługa przedsiębiorców)

Opublikowano: 2020-02-02 17:28:05, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

WARSZAWA.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

poszukujemy kandydatów do pracy w krajach: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Republika Południowej Afryki, Egipt, Norwegia, Czechy, Włochy, Francja na stanowiskach:

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego lub Business Development Manager

Główne zadania:

  • Obsługa polskich przedsiębiorców zainteresowanych eksportem i inwestycjami w państwie działalności ZBH, poprzez udzielanie informacji ekonomicznych i analitycznych o poszczególnych  branżach i sektorach gospodarki, uwarunkowaniach prawnych, konkurencji i potencjale danego rynku
  • Promocja polskiej gospodarki poprzez organizację seminariów i warsztatów oraz organizację stoisk na imprezach targowych i wystawienniczych w miejscu działalności ZBH
  • Obsługa logistyczna i informacyjna misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do kraju działalności ZBH
  • Podejmowanie działań interwencyjnych u władz państwa działalności ZBH w imieniu polskich przedsiębiorców
  • Zarządzanie zespołem lokalnych pracowników ZBH
  • Budowanie powiązań i sieci kontaktów w celu zbierania informacji o najważniejszych wydarzeniach gospodarczych, zmianach uwarunkowań oraz aktualizacji wiedzy na temat gospodarki państwa działalności ZBH

Oczekujemy:

  • Ukończonych studiów wyższych: preferowane kierunki ekonomiczne, MBA
  • Preferowane 5-letnie doświadczenie zawodowe
  • Doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • Doświadczenia w pracy za granicą
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie C1
  • Znajomości języka obcego w w/w miejscach pracy
  • Umiejętności zarządzania zespołem w środowisku wielokulturowym
  • Umiejętności nawiązywania kontaktów
  • Umiejętności pracy w zmiennych warunkach biznesowych pod presją czasu
  • Umiejętności priorytetyzacji zadań
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji i spotkań
  • Umiejętności planowania pracy wieloetapowej
  • Efektywnej komunikacji

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pakiet szkoleń przedwyjazdowych i okresowych
  • Ubezpieczenie NNW
  • Raz do roku opłacenie kosztów podróży do Polski (w obie strony)

Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji: życiorys (CV) oraz list motywacyjny w języku polskim, za pomocą kwestionariusza znajdującego się pod  linkiem: https://www.paih.gov.pl/rekrutacja/ 

Dodatkowe pytania proszę kierować e-mailem na adres rekrutacjaZBH@paih.gov.plrekrutacjaZBH@paih.gov.pl

PAIH S.A. zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty lub unieważnienia postępowania rekrutacyjnego.

Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu S.A. z siedzibą przy ul. Krucza 50 w Warszawie wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne z zastrzeżeniem, że niepodanie danych uniemożliwi rozpatrzenie oferty.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij