Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Krajowy System e-Faktur

Allianz Polska S.A. chce zwiększyć zatrudnienie

Opublikowano: 2016-12-07 22:00:41, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW. Na czym polega praca agenta ubezpieczeniowego?

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Dowiesz się tego 9 grudnia na specjalnym spotkaniu informacyjnym. Spotkanie organizuje Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. Jego uczestnikami będą też przedstawiciele Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A., które poprosiło o jego organizację. Firma w najbliższym czasie planuje zwiększyć zatrudnienie.


W trakcie spotkania doradcy zawodowi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP przedstawią informację grupową o przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz profilu kompetencyjnego agenta ubezpieczeniowego. Pomogą też ewentualnym kandydatom do pracy agenta ubezpieczeniowego określić ich predyspozycje zawodowe.

Z kolei pracownicy Regionalnego Centrum Dystrybucji w Rzeszowie Allianz Polska, przedstawią informację o warunkach pracy na danym stanowisku, a także politykę szkoleniową swojej firmy, dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów sprzedażowych. Będzie też możliwość przeprowadzania indywidualnych rozmów z przedstawicielami firmy Allianz i ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.

Spotkanie odbędzie się w piątek, 9 grudnia, w Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP przy ul. Langiewicza 15 w Rzeszowie. Początek o godz. 10.00.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij