Pracownik recepcji w Grand Hotelu
RZESZÓW.

Fot. Pixabay/CC0
Miejsce pracy: Hotel Grand, ul. Kościuszki 9, 35-959 Rzeszów,
Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnej obsługi gościa począwszy od przyjęcia rezerwacji skończywszy na wyjeździe.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie
Data rozpoczęcia: 25.08.2016
Wynagrodzenie brutto 10,51 - 12,37 zł (9 zł. netto za godz).
Wymagania:
konieczna bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w mowie i w piśmie
Rok doświadczenia zawodowego
Inne wymagania:
1) wykształcenie. min. średnie, kierunek / specjalność mile widziane: turystyka i rekreacja, administracja, ekonomia,
2) umiejętności wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, umiejętność obsługi pakietu MS Office i systemu hotelowego (mile widziana znajomość systemu Micros Fidelio), umiejętność budowania dobrych relacji w zespole, nienaganna prezencja i rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyspozycyjność, gotowość do pracy w godzinach nocnych. min 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku .
Dane pracodawcy
Grand Hotel Rzeszów sp z o.o.
ul. Kościuszki 9, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: praca@browar-rzeszow.pl
Wymagane dokumenty: cv