Praktyki w PKO Banku Polskim
PODKARPACKIE.

Wybierz konkretne ogłoszenie, zastanów się, czy spełniasz zawarte w nim wymagania i czy są wymienione w twoim CV. Aplikuj, przesyłając swoje CV oraz list motywacyjny na adres praktyki@pkobp.pl. Jeżeli twoja kandydatura zostanie wybrana, przygotuj się do kolejnego etapu procesu (najczęściej jest to rozmowa rekrutacyjna): wybierając się na spotkanie, dowiedz się więcej o PKO Banku Polskim – weź pod uwagę nie tylko główną stronę WWW, ale także informacje w portalach społecznościowych czy stronach branżowych, dobrze zastanów się, co chcesz opowiedzieć na swój temat osobom, od których będzie zależało rozpatrzenie twojej kandydatury. Nie zapomnij o odpowiednim stroju, dobrze nastawionym zegarku i uśmiechu.
Nie zaszkodzi sprawdzić, czy twoja szkoła/uczelnia/organizacja, w ramach której się udzielasz, współpracuje z PKO Bankiem Polskim – może to ułatwić ci udział w rekrutacji.
W tej chwili bank prowadzi nabór praktykantów
Praktyka w oddziale w Ropczycach (Numer referencyjny: LUD/102/02/2016)
Praktyka w oddziale w Strzyżowie (Numer referencyjny: LUD/098/02/2016)
Praktyka w oddziale w Leżajsku (Numer referencyjny: LUD/081/02/2016)
Praktyka w Centrum Obsługi Klienta Detalicznego (Numer referencyjny: LUD/347/03/2016)
- Miejsce pracy: Rzeszów
- Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
- Komórka:Biuro Contact Center Rzeszów
Wymagania dla chętnych na praktykę w oddziałach
- jesteś uczniem powyżej 18 r.ż., studentem lub absolwentem kierunku: Bankowość, Finanse, Ekonomia (preferowane)
- posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
- masz doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych (mile widziane)
- jesteś komunikatywny, dokładny, lubisz pracę w zespole
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- pracy z dokumentacją dotyczącą obsługi klientów Banku
- administrowaniu dokumentacji dotyczącej wniosków kredytowych
- przygotowywaniu zbiorów danych do archiwizacji
- wsparciu pracowników Oddziału w realizacji bieżących zadań
Wymagania dla chętnych na praktykę w Biurze Contact Center w Rzeszowie:
- jesteś studentem lub absolwentem kierunku: Bankowość, Finanse, Ekonomia (preferowane)
- posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
- masz doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych (mile widziane)
- jesteś komunikatywny, dokładny, lubisz pracę w zespole
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (mile widziane)
- jesteś gotowy do pracy w trybie zmianowym
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- zdobywaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie najlepszych praktyk realizowanych przez Contact Center, czyli wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na jego potrzeby
- realizacji badań jakościowych w segmencie Klienta podstawowego i/lub Bankowości osobistej
- sprzedaży telefonicznej produktów bankowych
PKO BP oferuje praktykantom:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- elastyczne godz. praktyki w ramach umowy zlecenia
- zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu bankowości i finansów w największym polskim banku
- merytoryczne wsparcie indywidualnego opiekuna
- zaświadczenie po zakończeniu praktyki
- dla najlepszych – możliwość kontynuacji współpracy