Pracownik kancelaryjny
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
Ogłoszenie nr 140786 / 31.07.2024
Asystent
Do spraw: obsługi kancelaryjnej w Wydziale Świadczeń II
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Miejsce pracy
ul. Dąbrowskiego 30; 35-036 Rzeszów
Ważne do 6 sierpnia 2024 r.
Osoba na tym stanowisku:
Rejestruje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów oraz monitorowania terminów załatwiania spraw
Przygotowuje korespondencję do wysyłki, w celu dostarczenia jej właściwym odbiorcom
Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemach informatycznych oraz identyfikuje świadczeniobiorców
Przygotowuje dokumentację z zakresu pracy kancelarii do archiwizacji lub brakowania
Buduje zaufanie klientów oraz pozytywny wizerunek Zakładu poprzez jakość świadczonych usług
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie
Umiejętność dobrej organizacji pracy
Staranność i odpowiedzialność
Czytelny charakter pisma
Odporność na stres
Umiejętność współpracy
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
Ukończone szkolenie z obsługi systemu informatycznego "Emeryt"
Znajomość zasad dotyczących sposobu rejestracji i obiegu dokumentacji w administracji publicznej
Co oferujemy
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Indywidualny rozkład czasu pracy
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Nagrody jubileuszowe
Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
Wejście do Punktu Obsługi Klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego i zespołu podkarpackiego znajduje się od strony ul. Dąbrowskiego w budynku C, za budynkiem głównym Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. Do budynku głównego policji prowadzi jedno wejście, przed którym znajdują się schody. Z prawej strony wejścia zlokalizowany jest podjazd dla osób poruszających się na wózku. Przed wejściem po prawej stronie na ścianie znajduje się dzwonek przywoławczy, z którego mogą skorzystać interesanci potrzebujący wsparcia innej osoby. Ciąg komunikacyjny z budynku głównego do budynku C posiada przeszkody architektoniczne w postaci schodów, progów, uskoków, itp. Budynek C jest budynkiem parterowy, do którego wejście nie posiada schodów. W budynku, w ciągach komunikacyjnych nie istnieją przeszkody architektoniczne w postaci progów i uskoków. Jest zapewniona także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń dla osób korzystających z wózka inwalidzkiego. Budynek nie posiada toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. Po wcześniejszym zgłoszeniu, istnieje możliwość wjazdu na teren komendy, bezpośrednio przed budynek C, w którym mieści się POK. Przed wejściem do budynku głównego komendy znajdują się wyznaczone i oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Warunki na stanowisku pracy:
praca biurowa;
wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
oświetlenie naturalne i sztuczne.
Dodatkowe informacje
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap: weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
II etap: rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość przeprowadzenia testu wiedzy.
Dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 6 sierpnia 2024
APLIKUJ ELEKTRONICZNIE rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140786" na adres:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA; ul. Pawińskiego 17/21; 02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 725 60 74, 47 725 60 52
lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 06.08.2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.
1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno -Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawąprzetwarzania danych osobowych są 1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.
5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych, 2) sprostowania lub usunięcia danych, 3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek, 4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem), 5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony: 1) w formie pisemnej na adres Administratora, 2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub 3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania: Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij